3 maanden reizen

Hoi Hoi,
Ik ben Anne en ben 23 jaar,
wil heel graag naar peru, bolivia en costa rica in april, mei en juni.
Ik heb de hele reis al compleet en kan eventueel de reis via een organisatie doen, enigste nadeel is dat het me heel veel centjes kost.
Ik weet hoe ik mijn reis eruit wil hebben zien, maar wil niet alleen gaan reizen zonder een organisatie,mijn vraag is dan ook wie wil ook deze landen opzoeken en met mij mee reizen en dan zonder of half met organisatie!??

Ik werk in mijn dagelijkse leven als verpleegkundige in de gehandicaptenzorg, woon nogt wel bij mijn ouders in dus lekker makkelijk om nog even te sparen als je intersse hebt gekregen of nieuwsgierig bent geworden naar mijn plannen mail me maar hoor ben benieuwd op reactie!

[EMAIL=“conelissen14@hotmail.com”]conelissen14@hotmail.com

Spannend hoor. Met welke organisatie wilde je dat dan doen? Ik hoop dat je nog iemand erbij vindt. Houd je ons op de hoogte?

Groet,
Jeroen

hoi annn…

wat een idee…
zou je ook onderweg willen werken of op de weg daarheen??
las o pdit forum ook dat je isschien op een boot zou kunnen werken die naar zuid amerika gaat…

Hoi Anne,

Ik zou zeker niet met een groep gaan, dat is echt niet nodig en bovendien is alleen reizen vaak veel voordeliger en je zit niet voorstdrend tussne andere toeristen. Maar zorg wel dat je wat Spaans spreekt Dat geeft zoveel voordelen, m.n. in de contacten daar en je haalt je cursuskosten er snel uit door niet met een groep te reizen.

Zelf ben ik een frequent Zuid- Amerika reiziger. Ben vanaf begin februari weer 4 maanden in Ecuador maar ik zie dat dat niet in je reisplan zit. Veel plezier!

Tom