In december tussen Myanmar en de Filipijnen een stop van 3 dagen in Thailand. Land 22 dec. in de middag in Bangkok en vertrek de 25ste in de avond ook vanuit Bangkok.
Zou graag niet al te ver buiten Bangkok in een relaxt plaatsje willen verblijven waar ook nog wat te doen is. Misschien een nog niet ontdekt plaatsje in het oosten?
Thanks voor de ideeën. Koh Samet ga ik naar kijken maar was eigenlijk niet van plan om naar een eiland te gaan.
Bangkok heb ik voor mijn gevoel wel gezien. Al zal je er altijd iets nieuws kunnen ontdekken… Ben meer op zoek naar een rustig plaatsje als uitvalbasis om vervolgens het e.e.a. in die omgeving te bezoeken.
Lopburi zou een optie worden als er in de omgeving meer te zien is dan alleen Lopburi zelf
Kanchanaburi ben ik t mee eens maar misschien was het handiger dat ik vantevoren had uitgelegd dat ik inmiddels in de omgeving van Bangkok, Kanchanaburi, Ayuthaya, Kao Yai Park en Bangkok zelf heb bezocht.
Waardeer de tips erg en denk dat dat ene plekje wat ik zoek voorbij gaat komen.
Denk dat het Nakhon Ratchasima gaat worden. Redelijke afstand tot Bangkok, een gebied waar ik niet eerder ben geweest en de bezienswaardigheden (bijv. Pimai) lijken interessant. Bedankt voor de hulp!
Idd is Khorat een goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan Phimai en Phanom Rung. Ik ben vorig jaar zelf rond de kerstdagen in Khorat geweest en uitstapje gemaakt naar Phimai en dat is zeker de moeite waard. Khorat zelf vond ik echter maar een saaie stad en weinig interessant…