3 Ct Per Minuut Is Niet Meer...

hey allemaal…
ik belde altijd van vast naar mobiel (turkije) voor 3ct per minuut met 0900-1445… nu is het ineens veranderd naar een ander nummer voor 7 ct per minuut… maar ook dat schijnt niet te werken…
weet iemand hier al meer over???

liefs…

't is nu 0900-1453 …
en zou 7 cent zijn. het bellen lukt wel, maar ik zal eens checken of het idd 7 cent is, want ik heb daar ook mn twijfels over.

Hai hai

Het is idd gewoon 7 cent per minuut, en het werkt ook prima! Het is alleen jammer dat het ervoor zorgt dat de telefoon rekening ook bijna 2 x zo hoog zal worden, dus dat wordt toch wat minder bellen ben ik bang.

Moet je nagaan, helemaal verwend zijn we, want 7 cent is niet veel, zelfs minder dan waar ik mijn vrienden in nederland voor bel, maar als je 3 cent gewend bent is het ineens een wereld van verschil!!

En als we nou eens met zn allen die 7ct gaan boycotten, gewoon een tijdje niet meer bellen maar bijvoorbeeld met een hoca kaart

(voor mensen die van mobiel naar mobiel bellen zowieso voordeliger)

wellicht dat ze het dan weer terug draaien, 09001445 is volgens mij bekend geworden door vermeldingen op oa Wereldwijzer, Lokum en de diverse MSN site´s. Daarom is volgens mij ook de prijs verhoogd… Het is maar een ideetje maar word er gek van dat alles maar duurder word…

Liefs Linda

Ja, k ben r ook vet tegen tegen t verhoogde beltarief :angry: Maar ja, je doet r nix aan.

Heb wel gehoord over n belkaart die je bij n belhuis kan kopen. Betaal je 10 euro voor en daarmee kan je dan 2,5 uur bellen naar n mobiel nummer, maar k ben te lui om r 1 te halen :smiley: Dus dan maar gewoon via Spaartelecom. Bel toch niet zo vaak.

Groetjes,
Ita