3,5 week backpacken vanaf eind juni 2014

Ik ben Tess en ben 19 jaar. Ik wil van de zomer ongeveer 3 weken gaan backpacken of vrijwilligers werk doen of een combi. Ik wil rond 28 juni vertrekken tot ongeveer 20 juli. Zelf spreekt Azië mij nu het meeste aan, maar ook andere werelddelen spreken mij aan.
Ik hou ervan om tijdens de reis veel dingen te doen en te bezichtigen en af en toe een dagje iets rustiger aan te doen. Ik hou ook van gezelligheid en daarom samen met iemand gaan.
Wie wil er in die periode ook even drie weken weg en lijkt het gezellig om samen met mij te gaan?!

Hoi hoi!

Ik ga 29 juni naar Bangkok, om 6,5 week door Zuidoost-Azië te reizen. Ik ga dan wel pas op 14 augustus terug, maar je kunt altijd met ons mee! Ik heb al wel een reismaatje maar iedereen is welkom, haha. Wat wil je allemaal gaan doen?
Liefs!

Hey!

Ik trek eind juni ook naar Azië om er 7 weken rond te trekken. Op 29 juni kom ik aan in Bangkok, op 17 augustus vlieg ik terug vanuit Kuala Lumpur. Wat zijn jullie reisplannen? Het zou leuk zijn om een stukje samen te reizen met reismaatjes, aangezien ik er alleen avontuur ga :slight_smile:

Groetjes, Kim

Hee Kim! Wat leuk dat je ook op 29 juni aankomt, vlieg je ook vanaf Schiphol met China Airlines direct naar Bangkok? Zou wel heel leuk zijn! Wij willen eerst een tijdje door Thailand trekken, dan naar een ander land (we zijn er nog niet uit, ik trek naar Vietnam of Laos). En jij?

Liefs!

Hee! Leuk dat jullie ook gaan rondtrekken en het lijkt me leuk om samen rond te trekken. Ik wilde zelf ook naar bangkok vliegen om daar te beginnen en verder rond trekken… maar waarheen en miss 2 landen had ik nog niet helemaal bedacht.
Ik zou leuk vinden meer contact te krijgen wat jullie precies gaan doen en of ik dan mee kan.

Liefs

Hey!

Ik ga deze zomer ook naar Azie! Ik vertrek 25 juni naar Bangkok en dan wil ik een maand in Thailand rondreizen. Vervolgens ga ik nog twee maanden door Maleisië en Borneo rondtrekken, maar lijkt me leuk om nog met wat meer mensen in contact te komen die ook rond dezelfde tijd naar Thailand gaan! :slight_smile:

Mijn plannen staan nog lang niet vast, omdat ik uit ervaring weet dat die elke dag wel kunnen wijzigen. Ik wil wel een weekje of 3 in Thailand vertoeven, daarna richting Vietnam, Cambodja of Laos. Ik vlieg vanuit Brussel met Swiss en Thai Airways… Wel handig dat jullie er die week ook aankomen :slight_smile: Hebben jullie al iets vastgelegd qua route/tour/hostel?

Grtjs!

Heee Tess,

Ik heb ook plannen om in precies dezelfde periode te gaan reizen! Ik ben dus Celeste en over een paar daagjes wordt ik 19. Dit jaar doe ik examens en daarna wil ik graag een mooie reis maken. Ik zat zelf te denken in de richting van Zuidoost-Azië (Thailand) of Australië. In mijn vriendenkring is er helaas niemand die tijd, geld of zin heeft om te gaan rondreizen, maar het lijkt mij wel hartstikke leuk om samen met iemand op pad te gaan om zo alle mooie ervaringen te delen, lekker te kletsen, lachen en nog meer. Voor de rest ben ik een sportieve meid die van duiken, snowboarden, hockeyen en natuurlijk van reizen houdt!

Volgens mij zitten we wel een beetje op 1 lijn dus misschien kunnen we een keer contact opnemen als je dat leuk lijkt (via facebook bijvoorbeeld)? Ik hoor het wel :slight_smile:

Liefs!

Hee!

Ik ben van plan om rond 24/25 juni 3 weken naar Thailand te gaan. Heb veel vrienden gevraagd, maar die hebben er geen tijd/geld voor. Lijkt me leuk om met een paar mensen rond te trekken daar en Thailand te verkennen.