26april t/m 10 mei waterval trip USA (NC, SC, TN)

Van 26 april tot en met 10 mei heb ik een vliegreis geboekt naar Atlanta (1040 euro momenteel).
Daar staat een huurauto klaar om naar Asheville te rijden (kosten delen, plm 750 bij 2 personen).
Verblijf van 10 dagen in een motel in Asheville NC, waarin per dag een drietal watervallen bezocht worden (genieten van de natuur en fotograferen ervan).
Daarna 4 dagen in een motel in Cleveland, TN om in die buurt een aantal watervallen te bezoeken.
(75 eur per persoon als je een eigen kamer wil).
1 dag Memphis en bezoek aan Graceland.

De meeste watervallen liggen op 0,5h tot 2 uur totale wandeltijd (met 1 uitzondering).
Als je van wandelen, natuur houdt, het leuk vind om te fotograferen (ik kan je ook nog aanwijzingen geven als je daar behoefte aan hebt).
Enige conditie en bergschoenen zijn handig.
Ik heb een gps tracker voor de wandelingen.

Wil je mee?
ik ben 41 jarige man die van de natuur houdt en het leuk vind om niet in mijn eentje te reizen en deze wandelingen te maken.

Stuur een berichtje.

Motels in Hendersonville (SC) en Cleveland (TN) zijn geboekt. Met wifi, koelkast en magnetron op de kamer.

Het zijn allebei kamers met twee dubbelbedden. Dus wil je mee en vind je het niet erg om samen met mij op een kamer te slapen (ik snurk niet). Dan kunnen we kosten delen.
(dan wordt het 600 USD overnachtingkosten per persoon voor de gehele reis van 14 dagen)

het eerder genoemde bedrag van 75 eur per persoon was per nacht en was net iets te laag ingeschat.
Totaalbedrag momenteel voor overnachtingen is 1200 USD.