Ik ben Dries 26 jaar uit Belgie en ik vertrek 5 maart voor mijn grote aussie trip.
Ik begin in Melbourne en hoop uit te komen in cairns ergens eind dit jaar.
Ik heb zelf een week couchsurfing gepland in Melbourne en ga daarna opt gemakske aanmijn trip beginnen. Ik ga natuurlijk hier en daar werken, fruitpicking en WWOOFing doen om alle ervaringen op te doen.
Ik ben dus nog op zoek naar mensen of iemand dat zich mee in het avontuur wil storten vanaf half maart tot?.. We kunne samen auto kopen/ huren als we met genoeg zijn. Ik ga zelf als ik alleen reis geen auto kopen. AUto’s worden daar veel gekocht en doorverkocht aan reizigers dus dat is het probleem niet.
Ik heb niks gepland na men weekje melbourne dus sta voor alles open zolang we maar naar het noorden gaan (waar het warmer wordt).
Ik zie mezelf als een laidback , openmind, chill persoon die af en toe zot kan doen.
je laat me maar weten of je mee wilt reizen of samen ff wat avontuur opzoeken, gasten,meiden, maakt me allemaal niet, alst maar plezant is om met te reizen.
Je reis komt al steeds dichterbij, je zult er wel enorm veel zin in hebben!:vak01:
Ook mijn avontuur komt in zicht, kan niet wachten! Ik vlieg 3 april op Sydney. Vanuit daar wil ik de oostkust af richting Cairns. Daarna denk ik de outback. En… uiteindelijk terug vliegen vanuit Melbourne. Ik heb in totaal 2 maandjes de tijd om Australië te ontdekken. Maar behelave m’n ticket nog niets geboekt, dus kan daar lekker improviseren.
Lijkt me gezellig om ergens te meeten! Zal me even kort voorstellen, ik ben Lien, 25 jaar, en kom uit de buurt van Leiden. Het lijkt me fantastisch om daar rond te reizen, nieuwe mensen te ontmoeten, te genieten van een relaxt sfeertje en natuurlijk het avontuur op te zoeken.
Wel , als ik zo je reisplan zie, weet ik niet of wij elkaar gaan meeten… maar je weet nooit natuurlijk want ik ga naar sydney toe terwijl jij vanaf cairns naar het midden gaat:),
volg men blog: http://dendrieze.blogspot.com en hou in de gaten waar ik zit of post hier een reply! ik check me mail altijd!