Hey!
Vanaf 13 juni tot en met 5 juli ga ik samen met een vriend rondrijden in West Amerika. We komen aan en vertrekken weer uit Vegas, met als waardige afsluiter: een dagje NYC (ondanks een nacht overslaan ivm de vlucht blijft het een mooie afsluiter!). De planning die we ongeveer in gedachte hebben is de volgende:
- 13/6 ’s Avonds aankomt in Las Vegas
[FONT=Verdana]- 14/6 ’s Morgens ontbijten bij de Man vs. Food aanrader Hash house A-Go-Go [/FONT]Auto ophalen en via Death Valley de dag eindigen in Bishop / Mammoth Lake
- 15/6 Yosemite NP
- 16/6 Yosem**ite NP en in de middag een bezoek brengen aan familie in Oakhurst
- 17/6 San Francisco
- 18/6 San Francisco (Alcatraz tickets staan al op papier)
*- 19/6 Stukje rijden op de Big Sur om dan richting Sequoia NP / Kings Canyon NP te rijden (is Monterey de moeite om een stuk door te rijden via Highway 1?) *
- 20/6 Los Angeles
- 21/6 Los Angeles (Universal Studio’s, iemand een idee welke filmsets je kunt bezoek tijdens de VIP Experience, want via Google kom ik niet verder dan Psycho, War of the Worlds, Back to the Future waardoor ik het niet echt een must vind)
- 22/6 San Diego (Wild Park)
- 23/6 San Diego (Zoo)
- 24/6 Tijuana (aanrader?)
- 25/6 Via Blythe naar Flagstaff
- 26/6 Grand Canyon NP
- 27/6 Grand Canyon NP
- 28/6 Monument Valley
- 29/6 Mesa Verde NP (is dit niet té ver rijden?) of Arches NP (anders dit een dag later)
- 30/6 Bryce Canyon NP
- 1/7 Zion NP
- 2/7 Zion NP
- 3/7 Las Vegas
- 4/7 Las Vegas
- 5/7 Las Vegas
Is er misschien nog iets wat we moeten zien en nu zouden missen, waar we een dag van de laatste 3 dagen Vegas mee kunnen inruilen? Hebben jullie nog aanmerkingen op het bovenstaande reisschema? Ik hoor graag van jullie!
P.S. nu ik het hier zo als voorbeeld zie staan ziet het een stuk onoverzichtelijker uit als toen ik het in word had geschreven… excuses :chin: