23:00u aankomst in Bangkok

Hallo reizigers,

ik kom de 24e sept om 23:00u aan op het vliegveld van Bangkok… is het verstandiger om een taxi te hebben geregeld bij een hostel of is dat ook makkelijk te fixen bij het taxiplatform?

Ik snap dat ik duurder uit ben als ik het via een guesthouse regel, maar misschien is het té veel een gedoe voor de genoemde tijd van de dag.

Wat denken jullie?

groetjes Froukje

Ik zal een taxi aanroepen in de VERTREK HAL snel in stappen en wegwezen van de airport dat is vaak de goedkoopste oplossing zijn vaak chaufeurs die niet leeg terug willen naar bangkok
succes:THAILAND::cambodia:

oke, top!

en dan niet die snellere route waarvoor je tol betaald toch? Dat wordt alleen aangeraden op drukke tijden, dacht ik.

Groetjes en bedankt

als je land in bangkok kan je inderdaad het beste een taxi nemen die mensen naar het vliegveld brengt deze blijven altijd even staan voor ze weer wegrijden gewoon naar buiten lopen en daar zie je er genoeg staan (begane grond een beetje naar rechts en dan naar buiten) zorg er wel voor dat hij zijn meter aanzet
ik zou om die tijd inderdaad niet de tolweg nemen duurt mischien iets langer maar dan heb je het over een paar minuten en het scheelt je toch weer het tolgeld

groet dirk

:chin: Hoi Froukje!23:00pm is een vervelend uur om aantekomen in Bangkok,eer je in het hotel of guesthouse aankomt ben je al 11/2uur verder,en als je eventueel naar een guesthouse gaat in kao san road,dan zijn ze meestal volzet om dat uur!Ik spreek wel van Kao san road,Frouke!!! maar september is normaal een rustige maand om in Thailand te vertoeven,een nadeel het is een regenmaand.over taxies,je kunt best eerst een prijs afspreken,als er geen meter in een taxi sta,Ik weet zelf niet als er nog een bus is naar Bangkok town om 00:00am???goetjes:georgessiam.:dag:

Ik zal de taxi doen, inderdaad eentje die zojuist iemand heeft afgezet… en mn visum heb ik al, dat scheelt.

van te voren zal ik ook een guesthouse boeken en melden dat ik laat aankom. Goed zo?

:chin: Frouke,Heb jij al een vemoeden waar je gaat logeren in Bangkok?georgessiam.

Hoi,

mijn naam is FroukJe (less Belgique…) :smiley:

ik weet het nog niet goed, suggestie?

:chin:Sorry Froukje voor mijn verkeerde spelling,was nog niet goed wakker,heb nachtarbeid gedaan,ik zal het nooit meer doen!Suggestie:voor goedkoop overnachtingen zou ik zeggen,kao san road(siam oriental)prijs:300bath per overnachting!royal hotel op 2 minuten loopafstand van kao san road,is gelegen RATCHADAMNOEN KLANG ROAD,prijs per overnachting=1150bath per overnachting breakfest is inbegrepen,het hotel heeft een zwembad!Froukje als je eventueel naar het noorden of het zuiden wil trekken,dan kun je overnachten in de RAIL INN HOTEL prijs per nacht=500-900bath.hotel is gelegen aan het het hua lamphong station!je kunt daar eventueel de metro nemen voor 20bath naar het lumphini park.Dit was het dan Froukje,tot de volgende keer*groetjes:georgessiam.:dag: