Luchthaven bangkok nacht

Is het moeilijker om ’ s nachts naar de luchthaven van Bangkok te geraken? Omdat ik vaak lees dat het personeel id hotels niet goed een taxi regelen voor jou als je dat vraagt… Kan je 's nachts met de skytrain er makkelijk naartoe? Of beter niet doen dat ik mijn vlucht niet zou missen? Wat doe ik het beste? Reis ook alleen als vrouw dus daar ook mee rekening houdende…

Ik neem al jaren een taxi vanaf het hotel, nooit problemen mee gehad. Als ze maar op de meter rijden…

Rijden er constant taxi’s of bel je met de telefoon van het hotel naar een taxi bedrijf om je op te pikken? Of spreken ze geen engels?[emoji28]

Als je je hotel uitstapt steek je je hand op bij de eerste de beste taxi die het rode licht bord op de voorruit aan heeft, et voila…
Maar als je een beetje vriendelijk hotel hebt, wat geen afspraken met een taxi heeft, regelen ze ook een taxi voor je als je wilt.
Airport begrijpen ze allemaal.

Ok dankje :slight_smile: was gewoon beetje bezorgd ivm dat het mijn terugvlucht ’ s nachts zou zijn en wil dat graag op voorhand weten hoe het daar in mekaar zit

Ik weet het niet meer helemaal zeker maar volgens mij koste de rit vanaf MBK rond de 300bath…

Ok dan heb ik er ongeveer een idee van…das altijd handig

's Avonds laat/'s nachts is het juist makkelijker om naar de luchthaven te reizen, want er zijn geen files en taxi kan zo doorrijden :slight_smile:
Taxi’s rijden hier 24/7 dus je kunt er makkelijk zelf eentje aanhouden.
De Airport Link rijdt niet meer na middernacht.

's nachts geen taxi kunnen regelen om naar de luchthaven te geraken? ofwel heb je hetzelfde rare artikel te vaak gelezen ofwel vraag je beter raad op een echt Thai forum, zoals dit 555 (…)
neen, even serieus, een taxi vinden in Bangkok is nooit een probleem, alleen kan het zijn dat je ns 3 minuten moet wachten ipv 30 seconden. Deze week nog om 4 uur 's nachts een taxi genomen van een soi van Pachasongkroh road naar Don Mueang. geen probleem
Skytrain of airportlink kan wel een probleem zijn, die rijden niet tussen 24.00 en 05.00 dacht ik.

Wees voor al aardig/beleefd voor het hotel personeel ze doen dan bijna alles voor je.taxi in Bangkok hoeft geen probleem te zijn zeker een ritje naar het vliegveld let wel op dat je de juiste aan geeft zijn er 2 bij Bangkok.

Ok dankjewel! Ik zou om 19:40 aankomen en wou dan de airport trail link nemen zoals mij werd aanbevolen en dan de eindhalte zou in het centrum van bangkok zijn? En dan van daaruit een taxi nemen naar mijn hostel…

Hee Charlotte,

Wanneer je een paar weken in Thailand bent, maak je je geen zorgen meer over dit soort dingen.

Zoals Fransjes aangeeft , is het zeer belangrijk om aan te geven dat je naar Suvarnabhumi wilt,
anders kom je miscchien op het verkeerde vliegveld terecht.

Ik beveel altijd aan om je taxi door de mensen van het hotel/guesthouse te laten regelen.
Twee voordelen: Ze kennen hem, dus ze weten dat hij betrouwbaar is.
De mensen van je hotel/guesthouse spreken over het algemeen beter engels.

Hans

Ja inderdaad het is gewoon “het begin” vanaf aankomst, dat ik zo wat voorbereid wil zijn zodat het vlotjes kan verlopen zonder stress… Ok ga ik doen

Zeg in ieder geval dat het niet je eerste keer is in Thailand en dat je er al vaker bent geweest. Mocht je je onveilig voelen (dat betwijfel ik) pak dan je telefoon en doe alsof je belt.