Wij gaan van 26 nov t/m 23 december naar Madagascar.
We zijn ons nu aan het verdiepen in de ruime keus aan dingen om te doen/zien. We hebben al veel gelezen op deze site, maar hebben nog een aantal vragen:
*Heeft er iemand ervaring met de thalys van Amsterdam naar Parijs en dan verder reizen naar het vliegveld Charles de Gaulle? Dit scheelt namelijk behoorlijk in prijs t.o.v. vliegen naar Parijs en overstappen.
*Zouden jullie voor Air Madagascar kiezen of toch liever Air France of KLM?
*Met Air Madagascar kom je om 4.10 's nachts aan, maar dit is wel veel goedkoper.
*Zijn binnenlandse vluchten goed te doen? Klopt het dat die best duur zijn (wij zijn Azië gewend)? (ik heb bij Air Madagascar gekeken en kwam toch elke keer wel rond de €200 uit)
*Moet je binnenlandse vluchten van tevoren boeken of kun je dat nog ter plekke doen en bv. enkele dagen voor de vlucht? Maakt dat nog uit voor de prijs?
*In hoeverre moeten we rekening houden met het regenseizoen en begaanbaarheid van de wegen? Ik las ergens dat het oosten mogelijk niet goed te bereiken is en ook Tsingi NP. Klopt dit?
*Ankarana national park lijkt ons mooi. ik zag dat daar ook rotsformaties zijn, lijkt te veel op Tsingy? Zo ja, welk park is een aanrader?
*De treinreis van of naar Manakara lijkt ons een mooie ervaring. Moet je die tijdig reserveren?
Alvast bedankt!
Wij hebben in ieder geval veel zin om te gaan!
Groeten Sacha