Binnenlandse vluchten boeken

Hallo,

Het is de eerste maal dat we naar Madagascar gaan.
We zouden graag wat binnenlandse vluchten maken, maar op welke site kan je de binnenlandse vluchten zien en reserveren.
Vanuit Parijs vliegen we op Tana met Air Madagascar, naar het schijnt heb je dan 50% korting op je binnenlandse vluchten.
Op de site van Air Madagascar krijg ik de vluchschema’s niet te pakken.
Kan er iemand mij verder helpen?

Dankjewel
grtjs
Karlien

Hoi Karlien,

ga op de website van Air Madagascar en klik rechts op de menubalk op “Reservation”. Dat zou 'm moeten zijn.

Klik anders hier!

Succes!

Hoi Karlien,

je kan ook altijd contact opnemen met AirAgencies. Zij zijn de Nederlandse agent die AirMadagascar verkopen in Nederland. Zij boeken de internationale vluchten en je krijgt gelijk 50% korting als je ze samen koopt. www.apg-airagencies.com

Wat wel een addertje onder het gras is, dat je geen korting krijgt op de belastingen die een groot deel uitmaken van de kosten van de binnenlandse vlucht.
Daarnaast boeken wij, in madagascar, de vluchten altijd al goedkoper dan in Nederland, dus naar mijn idee is het maar een marketing stunt en geen echte korting.

groetjes, Wendy

Hallo,

Bedankt voor je reactie, maar er zijn verschillende luchthavens bv Manakara waarvoor ik gewoon geen vluchten terugvind.

Graag zouden we ook een boottocht maken van Tulear naar Morondava, ook dit vinden wij niet.

Of is dit gemakkelijker om ter plaatse te regelen?

gr
Karlien

Hoi Karlien,

Er zijn veel vliegvelden waar haast nooit een vliegtuig komt of alleen een prive vliegtuig, maar niet AirMadagascar. Vanuit Manakara, wat echt een klein dorp is, gaan de lokale mensne gewoon met de bus als ze ergens heen gaan. AirMadagascar heeft daar geen diensten op, omdat ze de stoelen nooit zouden verkopen. Dus waar je op een kaart een vliegveld ziet, daar kan je niet altijd heen vliegen. Naar Tulear gaat wel dagelijks een vlucht, mar dat is een veel grotere stad, waar ook een grote haven is.

Er is ook geen bootregeling tussen Morondava en Tulear. Je kan echt wel wat regelen als je in Tulear of Morondava bent, maar je kan niet simpel op een pont stappen.
De vlucht van Morondava naar Tulear gaat ook maar 1x in de week.

Wendy

De volledige dienstregeling van de binnenlandse vluchten kun je vinden op http://airmadagascar.com/en/flight-schedule.html

Ze lopen wel een beetje achter want deze is t/m maart 2011. Maar het is het volledigste wat er is.