halo ik ga volgend jaar maart naar australie als deel van mijn wereldreis en zou graag weten wat voor budget ik moet hebben.
ik zal dus van bangkok naar sydney gaan wat normaal op 450 eu zou uitkomen voor mijn vliegtickets.
Qua route weet ik het nog niet maar ik zal waarschijnlijk een greyhoundpas kopen voor 350 waar ik van een bestemming tot een bestemming mag gaaan zolang ik wil ,richting mijn bestemming… dat zal dus al 800 zijn. voor hostel reken ik op 25 euro per dag dat dus in totaal al 1300 is.
ik wil in totaal 2000 besteden dus , 700 euro voor eten , excursies dat dus 35 per dag is … is dit realistisch???
Ik neem maar aan dat je Sydney - Cairns zou willen doen. Voor de Greyhound de route met de meeste bezienswaardigheden. Wat betreft je budget, 1000 dollar op dit moment, denk ik dat het kan, al zul je moeten opletten. Kijk naar welke excursies je echt wilt doen, welke prijzen je vindt op het internet en reken daar omheen. Ik ben geen fan van fastfood maar met af en toe wat fruit van het seizoen erbij en niet te veel (alcoholische dranken) drinken moet het naar mijn mening gaan. Maar er komen wellicht backpackers voorbij op het forum die actuele informatie hebben. Succes
bedankt voor je antwoord en jah sydney- cairns zal het zijn… perfect ik denk in plaats van 2000 dat het 2500 zal zijn voor 3 weken.
en ik drink niet , dus das al iets positief haha