Deze vakantie heb het het geniale plan om 2 weken door indonesië te backpacken. Ik heb alleen geen idee of het de moeite is, omdat ik maar 2 weken heb en of ik dit red met een budget van €1500. Tip zijn dus erg welkom.
Met het budget zit 't wel goed, of moet je daar ook je ticket van betalen?
2 weken is wel erg kort, maar als je b.v. alleen west-java doet, of Bali is 't goed te doen…
Met het budget zit het sowieso goed, ook inclusief ticket.
2 weken is niet lang, maar dat maakt niet uit. Kies gewoon een niet te groot gebied waar genoeg te zien is. In principe kan je in 2 weken bijvoorbeeld best over Java reizen en heel veel zien. Als je het niet erg vind om er een aardig reistempo in te hebben, zou je dan ook nog een stukje bali mee kunnen pakken. Misschien heenvliegen op Jakarta en terug vanuit Denpasar.
ik heb met dat budget een ticket gekochten 7 weken door indo getrokken.
dus dat zit wel goed.
2 weken kan wel,als je op bali blijft en misch een stukje java doet.
vergeet niet dat de afstanden daar ENORM zijn en niet zoals nederland.
ik was in indo vaak 12 uur aan t bussen om ergens te komen.
op bali zijn deze afstanden niet zo groot:D
succes!!
Met je budget zal dat best lukken, Garuda heeft goede aanbiedingen voor een ticket en het is maar wat je wilt doen in die 2 weken. Maar om aan te sluten bij mijn voorganger, verkijk je niet op de afstanden, als je er niet om geeft om hele dagen in een bus te zitten is het goed te doen om van Jakarta naar Bali te reizen, beter is het om naar Yokjakarta te vliegen en daar vandaan naar Bali te reizen. Een goed idee is het ook om naar Bali te gaan, Bali is klein goed te bereizen, we waren er 2 jaar geleden en hebben wel op 8 verschillende plaatsen geslapen. Je kunt van daaruit ook een paar dagen naar Sulawesi, Toradja, Rantepao. Geweldig om daar een ceremonie bij te wonen, je kunt ook een paar dagen naar Lombok, ook mooi. Kortom genoeg mogelijkheden, het is maar waar je interesses liggen.