+/- 2 weken Borneo

Hoi,

Half maart - half april wil ik gaan reizen door Maleisië. Nu wil ik graag het Westen van Maleisië én Borneo zien.
Ik had in gedachte om +/- 2 weken in Borneo te reizen waarbij ik sowieso de Mount Kinabalu wil zien en bako national park. Ik ben van plan om een binnenlandse vlucht te nemen vanuit West Maleisië naar Kuching en later naar Kota Kinabalu.

Is dit haalbaar denken jullie? Nog tips voor andere dingen om zeker te gaan doen?

Groetjes,

Irene

2 Weken is genoeg om Kuching en omgeving en KK en omgeving te zien, misschien zelfs genoeg tijd om nog de trip naar Sandakan en de Kinabatangan rivier te maken.

In twee weken kan je inderdaad heel veel zien en doen, vooral als je binnenlandse vluchten neemt. In kota kinabalu kan je aan de boulevard een bootje huren die je naar de omliggende eilandjes vaart waar je kan snorkelen en mooi strand is. Ook het Mari Mari village is ontzettend leuk! Je kan gaan hiken in het kinabalu park en overwegen om de berg te beklimmen. Als je toch ook naar Sanakan gaat, kan je ook naar Sepilok voor de oerang oetans. Het is er wel heel toeristisch, maar heel leuk om te zien.

Via Wereldwijzer app