2 weken 2014 Inhotim, Rio en??

Maximaal 2 weken in 2014 en Inhotim is een must. Rio ook maar even en wat dan nog meer??
We willen mooie natuur zien en ook graag hedendaagse kunst(stenaars) ontmoeten
En bij voorkeur wat alternatiever verblijfplekken vinden. Ook nog vegetarisch en
We moeten de reis nog helemaal organiseren en vormgeven dus tips en contacten heel welkom

Inhotim is inderdaad bijzonder.

Meer suggesties? Misschien zit hier wat tussen.

In 2014 is er ook weer een biënnale in São Paulo, dit keer onder leiding van de directeur van het Van Abbe Museum in Eindhoven (nieuwsbericht).

dag Bert Ernst

thanx, ben blij in ieder geval een reactie te hebben gekregen, het is mijn eerste ervaring op wereldwijzer.
ik heb e.e.a. verkend via je tips/sites en er is - zoals verwacht - genoeg voorwerk te verrichten. een van je getipte boeken ga ik nog achteraan

ik lees dat je journalist bent, vermoedelijk kun je dit waarderen: wij reizen straks a.h.v. een fictioneel, vooraf vormgeven reisverhaal door Silkman. het leidt tot een boek. de komende onderwerpen op TED.com in Rio (oktober 2014) kunnen ook een aanleiding vormen. programma is nog niet bekend.

ik heb in ieder geval nog iets meer voeding nodig dan Rio en Inhotim, vandaar mijn oproep. meer info op www.silkman.com

VRAAG aan jou: wat is op de route, zo ongeveer tussen Inhotim en Rio - de moeite van het bezoeken, ervaren waard?

Dank, Good Wishes

Kris (Silkman)