Goedemiddag!
Mijn vriendin en ik willen graag naar Namibie eind oktober/begin november 2017.
Ik zou het liefst zelfstandig willen reizen door van te voren alles vast te leggen en een auto te huren.
Mijn vriendin twijfelt over de veiligheid hiervan. Daarom hebben we ook naar groepsreizen gekeken.
Kunnen jullie hier ons informatie/tips over geven?
We zijn niet super ervaren reizigers.
Alvast hartelijk dank!
Vriendelijke groet,
Lonneke
hoi Lonneke. dat kan hoor is geen probleem. maar ga gewoon met een groepsreis als dat voor jullie fijner aanvoelt. het is zo mooi land. groet
lonneke. het is fijn alles van te voren te boeken. ook de huurauto en dan lekker genieten. maar wil je hulp. neem dan contact op met me. we hebben ook in Namibia gereisd. groet Annemieke
Gewoon doen hoor! Namibië is best wel veilig, zeker als je geen type bent die in 7 sloten tegelijk loopt…
Zorg ervoor dat je goede communicatiemiddelen meeneemt zodat je om hulp kunt vragen als je in the middle of nowhere met autopech ofzo staat.
Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app
Wij zijn twee keer in Namibië geweest. Het is bij uitstek een land om zelfstandig rond te reizen (in tegenstelling tot diverse andere Afrikaanse landen). Gewoon doen!
dat kan inderdaad. maar ook in Zuid Afrika kan je makkelijk zelf reizen en ook 2 vrouwen