Ik ben een vrouw van 34 uit overijssel en wil dit najaar weer naar afrika.
Graag wil ik namibie nogmaals bezoeken voor een week of 3. Ik ben op zoek naar iemand die dit ook wat lijkt. Mijn vakantie is vooral relax aan doen, alles op zijn tijd, dingen bezoeken maar ook een dag 'rust’er tussen. Mijn bedoeling is om of een auto te huren of te kijken of er een soort van openbaar vervoer door namibie gaat en daar mee te reizen. Ik ben geen luxe reiziger, een tent of hostel is prima!
Lijkt het je wat, laat een reactie achter dan kunnen we kijken of er een 'klik’is!
Ik ben zelf al 2 keer in Namibie geweest, maar ik blijf het een fantastisch land vinden.
Vooraf lijkt het mij wel gemakkelijk om kennis te maken en of we dezelfde ideeen hebben omtrent vakantie.
Het relaxen afwisselen met bijv. nationale parken bekijken/ plaatsen bezoeken, klinkt heel aantrekkelijk
Vorig jaar ben ik 2 weken naar IJsland geweest en 2 weken naar New York (5 dagen) , Washington, Boston en Niagara Falls.
Het contrast tussen deze 2 reizen was heel groot.
IJsland heeft veel indruk gemaakt wegens de natuur, maar ook New York gaf een heel positief gevoel (ondanks de mensenmassa).
Ik ben Frank, 42 jaar, woon in de buurt van Alkmaar en ben benieuwd naar je manier van vakantievieren.
Autorijden vind ik totaal geen probleem.
Ik ben ook niet een luxe reiziger, maar kamperen heeft niet echt mijn voorkeur. Wat denk jij bijv. van b&B ‘s ?
Heb je al een idee van de route of sta je er nog blanco voor?
Laat maar weten wat je ervan vindt.
Ik hoor graag van je.
Hoi, ik heb een paar reactie’s gehad maar daar is niets uit voortgekomen dus de optie om met iemand samen te reizen staat nog steeds open! Ik denk er wel over om één deze weken te boeken. Ik weet niet of je een beetje hetzelfde zoekt, mijn bedoeling is het volgende; ik wil graag een aantal (2 a 3) weken op eigen houtje rondreizen door namibie. Ik ben er afgelopen jaar geweest en heb nog lang niet alles gezien. Daarna ga ik met zo’n overlandtour verder reizen vanuit zambia richting kenia. Vorig jaar ben ik vanuit z-afrika in zambia geeindigd en dat wil ik graag afmaken tot kenia. Ik ben wel een doener maar alles op zijn tijd. Het is daar erg warm dus je moet het kalm aan doen en het is tenslotte vakantie dus relaxed! Mijn bedoeling was met openbaar vervoer-en-of een auto/slaapauto te huren en met z’n 2en is het wat betaalbaarder. Overnachten kan prima op campings die daar genoeg zijn en prima voor mekaar of in backpackhostels. Ik hecht niet veel aan luxe, je bent toch altijd buiten of onderweg. Ik heb veel rijervaring, ik rij met vrachtwagens, dus dat is best te doen denk ik. Ik weet niet of je je hier voorlopig in kan vinden, denk er eens over na. Ik kom uit zwolle en ben 34 jaar. Als je wat wil vragen dan hoor ik het graag, groeten mathilde
Jou oproep spreekt me erg aan. Bij Afrika heb ik altijd het idee dat je dat wel met een groep moet doen. Gezien ik niet zo van de groepsreizen ben, ben ik daar nog nooit geweest, maar ik zou er erg graag eens heen gaan. Namibie lijkt me onwijs mooi. Een uitdaging dat met z’n 2e te doen. Ook wel “gewaagd”, gezien we elkaar natuurlijk helemaal niet kennen.
Daarom maar eens een beetje nader kennismaken als het jou wat lijkt.
Ik heb al wat mooie backpack reisjes gemaakt, vooral richting Azie, Australie, etc… Alleen, samen en in groepsverband.
Oktober is mij prima. Ik hoop van je te horen.