Ik zou erg graag naar Nieuw-Zeeland gaan voor een maandje of twee. Dit zal in principe volgend jaar gaan gebeuren met een voorkeur naar het einde van het jaar. Twee maanden aangezien ik niet langer vrij kan krijgen en in dit economische klimaat ga ik mijn baan niet opzeggen.
Heb je ook zoiets in gedachte en vind je af en toe een hotelletje niet erg (naast de jeugdherbergen/etc) laat het dan even weten…
Iemand een beetje in de richting van mijn leeftijdscategorie (ben 26/man/den haag) graag.
Wellicht leuk om een auto te kopen daar voor een tijdje…?!
Zeker, auto is zeker aan te bevelen. Kom je op ontzetend mooie plekken waar je anders niet komt. Huren is niet echt duur, als ik mij niet vergis ongeveer 30 NZ / dag. (16 euro). Bezine was toen ik er woonde spotgoedkoop, maar dat zal nu ook wel wat duurder zijn geworden.
Verder zal ik als ik jou was, mij niet teveel laten leiden door LotR, Kiwi experience of andere toeristische attracters, maar gewoon lekker trampen (hiken) met kiwis. Zijn genoeg mogelijkheden en je ziet echt gave dingen. Tips zijn o.a. de Nelson lakes en Doubtful sounds (geen Milford!!)