ergens in oktober/november/december (in ieder geval voordat daar het toeristische hoogseizoen begint) wil ik twee maanden naar Nieuw Zeeland: auto huren, overnachten in hostels, cabins e.d en genieten van cultuur en natuur. De bunjee-elastiek laat ik graag aan anderen over. Zijn er nog meer reislustigen met soortgelijke plannen?
Ik ben zelf van plan om tegen t einde van dit jaar (2014) richting Nieuw-Zeeland te gaan om daar voor ongeveer 6/8 weken rond te reizen. Je berichtje sprak me wel aan, overnachten in hostels, de natuur ontdekken etc. al ben ik wel van plan te bungee jumpen haha ;). Ik ben zelf echter wel van plan om ongeveer 3 maanden weg te blijven, ik wil namelijk na Nieuw-Zeeland richting Thailand/Myanmar en/of Cambodja.
Dus geen idee of onze reis ideeën voor Nieuw-Zeeland overeen komen maar wie weet kunnen we wat ideetjes uitwisselen?
tegen het einde van het jaar zal ik alweer terug zijn (heb intussen al het vliegtuig en andere dingen geregeld). Het weer is inderdaad beter in december/januari, maar dan is het een stuk drukker, en moeilijker om een slaapplaats te vinden.
Geniet van de bungee en de andere gekke dingen die je daar kunt doen!