Jambo iedereen,
Zoals je hier en daar wel kan vinden, had ik al langer de plannen om voor langere tijd naar Kenya te trekken…Nu is dit plan eindelijk in realisatie aan het gaan…Reeds 2 x ben ik de voorbije 2 jaar naar Kenya geweest, echter wel maar voor 2 weken(veel te kort) aangezien ik nog studeerde en externe factoren. Sinds mijn laatste terugkomst zat het plan er in zo snel mogelijk terug te gaan…Financieel bekeken als beginnend werkende is uiteindelijk de keuze gegaan naar 2 maand in één keer terug te gaan…We hebben sinds vorige week onze vliegtickets en trekken eind augustus naar Nairobi. Het is een hele helse tocht geweest naar de goedkoopste tickets(we gaan officieel naar mombasa maar vluchten naar mombasa zijn veel duurder) Zo heb ik het verschil tussen charter en lijnvluchten ontdekt, een charter is veel goedkoper, maar je kan maximum voor 3 weken blijven. Nu hebben we voor een lijnvlucht moeten kiezen, maar naar Mombasa kost dat al minstens 1000euro, blijkbaar is vliegen tussen 2 hoofdsteden goedkoper dus hebben we ontdekt dat via Nairobi vliegen voordeliger uitkwam. En aangezien we reeds de plannen hadden om een week naar Nairobi te gaan, hebben we uiteindelijk die keuze gemaakt…Ik kijk er al ongelooflijk naar uit, omdat kenya mijn hart en ziel geraakt heeft…na 6 maand mis ik het nog elke dag, het is nu minder dan 6 maand aftellen…Maar in feite is zoiets zo om…
Aanraders voor goedkoper charters en voordelige lijnvluchten:
www.airstop.be (is een belgische site, maar voor belgen of mensen dicht bij de grens zeker aanrader, je kan ook via amsterdam vertrekken)
Kwaheri
kat xx