2 jonge vrouwen gaan in december naar Mexico graag wat hulp

Hallo,
onze namen zijn Veronique en Véronique raar maar waar.
Op 6 december 2009 vertrekken we naar mexico nl playa del carmen in een luxe hotel.>>>
Nu zit ik toch met wat vraagjes.
Ik ben reeds verschillende keren naar turkije geweest (natuurlijk niet te vergelijken met mexico) en daar is het het beste dat je op je eigen een exursie doet omdat je via je hostes enorm veel geld betaald. Is dit in mexico ook zo en zo ja is dit moeilijk en is het wel verstandig voor 2 vrouwen alleen?
Wat moeten we zeker gaan bezoeken?
En kan iemand me een richtprijs geven voor exursies die je niet met je reisbureau plant maar via een kantoor in het stadje zelf?
Alvast bedankt vanwege de 2 vekes
o ja wij zijn ook te contacteren op volgend e mail adres
[EMAIL=“veroke1983@hotmail.com”]veroke1983@hotmail.com

Toedeloe xxx

Hey Veronique,

Ik ben vorige week teruggekomen met een vriendin. Wij waren zo snugger om alles wél via de reisorganisatie te betalen. Maar in de hotelzone van Playa del Carmen zit Playacar, daar staan ook standjes die excursies verkopen. Zijn vriendelijke mensen (die een beetje opdringerig kunnen zijn) Maar wat wij van andere mensen hoorden tijdens excursies is dat je veel beter bij hun kunt boeken omdat het echt mega veel scheelt. Het enigste voordeel is, dat als je bij je touroperator boekt je bij sommige excursies Nederlandse gidsen mee hebt en je met alleen maar NL op pad gaat. Dat hadden wij bij de Chitzen Itza, wat wel fijn was want ze zaten zo’n 4 uur in de bus… En bij de dolfijnen zaten we met alleen maar NL, en hadden we van te voren Nl uitleg gekregen.

Hey bedankt voor de tips!!!