2,25 eur. per opname buiten de eu bij ING per 1 juli 2015, bovenop de filipijnse heffingen.

[TABLE]
[TR]
« Gepost op: Vandaag om 03:01:06 »

[TD=“align: right”]

[HR][/HR]Citaat
U heeft een Betaal- of RoyaalPakket bij ING.

Binnenkort veranderen de kosten voor het gebruik van uw Betaalpas en creditcard buiten de eurozone.

Opnamekosten
Vanaf 1 juli 2015 worden er kosten in rekening gebracht als u met uw Betaalpas buiten de eurozone geld opneemt bij een geldautomaat. U betaalt vanaf die datum € 2,25 per transactie. Dit tarief geldt al voor houders van een OranjePakket en een BasisPakket.

Koersopslag
Gebruikt u uw creditcard voor een geldopname of een betaling buiten de eurozone? Dan betaalt u in plaats van 1,35% koersopslag per transactie voortaan 1,50%. Deze wijziging gaat in per 27 juni 2015.

Denk dat ik maar op zoek ga naar een andere bank…
[/TD]
[/TR]

[TR]
[TD=“class: smalltext, width: 100%, colspan: 2”]

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Stelletje boeven! Las net het bericht dat de CEO van de ING 38% loonsverhoging krijgt, dan weten we waarvan ze dat betalen! Dit hebben we allemaal te danken aan de PVDA, toen de ing nog Postbank was, was alles gratis. Maar dankzij die fijne vrije markt ga ik nu ook over naar een andere bank, bij Triodos is alles nog gratis!

Haha, ja Trodos heeft er dit jaar al bijna 40 duizend klanten bij ! Maar ok al ben je klant bij Triodos , Filippijnse banken rekenen ook hi 200 peso kosten. Per opname wel te verstaan bij de pinautomaat als je buitenlandse pasje gebruikt.

Ik gebruik tegenwoordig deze http://www.remit2philippines.be/order-form.html .Via internetbankieren boek ik het bedrag naar hun over, volgende dag kan ik het in Filippijnen cash ophalen bij Cebuana LHuillier of bank kan ook , kost 5 Euro , ongeacht welk bedrag dan ook.