In Ol Pejeta kun je naar het chimpansee opvangcentrum,
Je kunt een kamelen safari doen,
Nachtgamedrives (zeer de moeite waard maar wel duur 9000Ksh p.p.).
Het bezoek aan de Chimpansee opvang zit al inbegrepen.
Verder kan ik bij Hell’s gate een fietstocht doen voor nog geen € 5 en de nachtgamedrive kost $ 50 per persoon voor 2 uur lang.
Wat houdt de kamelensafari precies in marike44?
Hallo Pinda Tom.
Een kamelensafari is een gamedrive maar dan op de rug van een kameel; het wordt ook door Serena Sweetwaters georganiseerd.
Ik heb het zelf niet gedaan, wel de nachtgamedrive in een open safari-voertuig, dat is echt de moeite waard!
ik bekijk het misschien niet zo als een normale toerist,maar zie dat ieder zijn best doet om iets moois er van te maken voor je
maar ik begrijp echt niet dat een programmadat zo druk is en zo vol dat je dan ophet laats de boel niet leuk meer maakt.
je begint met vliegen naar naroby dat is te begrijpen,maar dan op het laats ga je heel veel tijd en dagen weggooien met dingen die nergens voor nodig zijn. Dan ga je uitrusten in mombasa en dan een inspaning van dagen met alle elende van dien door van mombasa niet gewoon terug te vliegen maar eerst daar weer naar naroby te gaan vliegen waar je ten eerste al geweest bent!En daar krijg je alle tijd en ellende weer opnieuw of denk je dt het vanaf Naroby sneller gaat ,heb je dat allemaal wel goed gedaan of vind je het wachten en op vliegvelden zijn juist leuk,dat kan natuurlijk ook?
jaap