Wij hebben vorige week bij D-reizen tickets geboekt, 30 juni t/m 20 juli voor 4 personen; 2475 euro, volgens mij kan het niet gek veel goedkoper. We vliegen van A’dam via AbuDabi naar Bangkok.
Goede reis!!
Alexandra
Wij hebben vorige week bij D-reizen tickets geboekt, 30 juni t/m 20 juli voor 4 personen; 2475 euro, volgens mij kan het niet gek veel goedkoper. We vliegen van A’dam via AbuDabi naar Bangkok.
Goede reis!!
Alexandra
Hey, ja wij hebben voor 2 personen 1300 euro betaald van Brussel naar BKK, dus idd scherpe prijs :)!
Ook een goede reis gewenst!!
Hoi allemaal, wij vliegen vanaf Antwerpen centraal station :biggrin:
We gaan vanaf Antwerpen centraal station met de thalys naar schiphol en van daaruit rechtstreeks, met KLM, naar Bangkok.
Dit alles voor de prijs van 515 Euro p.p.
Voor ons redelijk makkelijk omdat we in Breda wonen.
Let wel als je ook voor deze constructie kiest je moet je tickets wel af laten stempelen op Antwerpen centraal station.
Dus niet denken ik haal daar mijn tickets en ik rij naar Schiphol want dat werkt niet!
Voor de terugreis maakt dat niet uit je kunt dan van schiphol gewoon op de manier die je zelf kiest naar huis reizen.
Oh doen ze dat ook al riching Azië? Goed om te weten! Ik heb die constructie wel vaak gehoord voor goedkoop vliegen naar Lima, maar ik wist niet dat het ook voor Bangkok kon. Zelfs al woon ik in Amsterdam, is dat nog interessant… Dagje Antwerpen aan de start van een reis is ook niet erg! ![]()