Als wij 17 dagen op bali in Canggu zijn willen we zeker iets zien van dit eiland. Mijn man wil het graag heel relaxed doen, omdat we van plan zijn nog een keer terug te komen. We willen graag om de dag weg en denken aan een prive chauffeur. Nuvind ik het lastig om de afstanden qua daadwerkelijke reistijd in te schatten. Op google maps heb ik al wel een beeld gekregen van het aantal km. Wat is haalbare kaart om in deze dagen te zien? Wij denken aan tah Lot,
ubud, Kuta en de kust daaronder totjimbaran toe. Wat is haalbaar op een dag qua het bezoeken van plaatsen en bezienswaardigheden? Wij verblijven in Canggu dat betekent dat alles vanuit die plaats bezocht zal worden. Graag jullie advies!
Hallo welkom op dit forum.
Wat betreft tanah lot geen probleem ook zit je redelijk dicht bij jimbaran heerlijk vis eten in de avond op het strand.
Ubud ook makkelijke dagtrip erg leuk om vandaar een moie wandeling te maken vertrek langs café Lotus .
Wil je verder weg moet je de vulkaan over maar ook dat is te doen vroeg in de morgen vertrekken.
Vind zelf het westen erg mooi nog ongerept maar stranden minder. Ook andere kant lovina erg mooi vooral in de ochtend de dolfijnen kijken. Dit is wel een hele lange dag.
Ook candidasa. Is alleen de route er heen al mooi. Tempels en heilige bronnen zit je ook dichtbij. Heilige bronnen kun je ook combineren met ubud ik zelf vind het erg indrukwekkend.
Hoop dat ik je wat heb geholpen voor meer vragen hoor ik het wel.
Veel reisplezier in het prachtige bali
Wij zitten nu in Ubud en dat is een verademing vergeleken met het krankzinnige Seminyak waar we zijn begonnen!!! Maar ook Ubud is erg druk! Denpasar, Kuta… mijdt het zuiden zou ik zeggen!!! Tenzij je van puinhoop en geasfalteerde longen houdt. Er is hier genoeg moois te zien en te doen, vooral als je contact hebt met lokale mensen. Afstanden stellen hier niet veel voor dus alles is goed te bereizen. Als de bezienswaardigheden een beetje bij elkaar in de buurt liggen kun je er makkelijk meerdere op een dag bezoeken.