bali

Hallo,

Wij gaan in juni een rondreis maken naar Java en Bali.In Bali zit er alleen 3 dagen strand bij.Nu willen wij toch graag 1 dag iets zien op Bali weet dat het veel te kort is,maar beter iets zien dan helemaal niets.Wat kunnen
we in 1 dag het beste gaan zien.Wij verblijven in Benoa.Zou graag iets van de natuur willen zien mooie rijstvelden,Ubud misschien een mooi tempel?
Ik hoop iets te horen van jullie.

Groetjes Mini.

bezoek Ubud, de agung, de rijstvelden rond Ubud, de temples in Bali (hier zijn er talloze), Er is zo veel te zien dat we moeilijk kunnen zeggen wat je nu precies in 1 dag moet of kan doen.

Hoi,

Bredankt voor je antwoordt,ik snap dat er erg veel te zien is in Bali,daarom vraag ik ook naar de mooiste dingen.Mensen zo als jij die daar wonen weten meer waar je moet zijn.Ben ook blij met zulke mensen als jij die vaak antwoordt geven op vragen die mensen hier stellen:thumbsup:.Volgens mij heb
jij mij wel eens vaker info gegeven over snorkelen bij de Gili’s.Wij gaan ook nog een paar dagen naar Gili Trawagan en naar Kuta op Lombok.Maar volgens mij verzorgen jullie geen snorkel exursies he?

Groetjes Mini.

Hoi Mini,

In 1 dag zou je het volgende kunnen doen, mits je voor de file wegrijdt, +/- 08:00 :

1. Celuk, zilverdorp (Angel to Angel is zeker de moeite waard)
  2. Sukawati, markt
  3. Ubud, monkey forest, lotus tempel, paleis, en dan lunchen bij Sari organic , midden in de rijstvelden.
  4. via Tegelalang langs de tafelrijstvelden en de Ikea-Xenos winkels naar de allergrootste Hindoe tempel van de wereld: de Besakih

en dan weer terug naar Zuid bali, eventueel als je nog op tijd bent naar de Uluwatu tempel om 18:00 de kecak dans mee te maken met op de achtergrond als je geluk hebt een ondergaande zon.

En dan gegrilde seafood eten bij Roman op het strand van Jimbaran.

Warme groet,
Marcello

Hallo Marcello,

Dat lijkt mij een mooi dagje te worden.

Van alles wat,super.

Bedankt hoor.

Groetjes Mini.

ik zou toch als ik jullie was gewoon terug komen op Bali
Dit godeneiland kan je niet in 1 dag bekijken alleen al door de temparatuur
heb er zelf 4,5 maand gezeten. je leert de Balinezen dan beter te begrijpen
denk er over na en een prettig verblijf in Indonesie

Hoi,

Bedankt voor je antwoordt.
Zal zeker een keertje terug komen.
Maar heb jij nog een paar tips voor deze vakantie?

Groetjes Mini.