15 aug van Gili Trawangan naar Lombok

hoi allemaal,

Raden jullie mij aan om mijn boottocht naar lombok vanuit ned al te reserveren? Zo ja, welke site is betrouwbaar?Of kan ik dit best vanuit GilI T regelen? Hoor het graag,

Gr Wiebe

Ik zou gewoon een open retourtje boeken op Bali.

Wil je toch vanuit Nederland boeken, dan is dit een goede site: http://www.giliboat.com/main.php.

Thx voor je reactie .Naar lombok is een enkeltje, maar die staat er niet tussen op die site. Denk je niet dat ik moet vrezen dat de boot vol is wanneer ik 1/2 dagen vantevoren een kaartje koop?

Ik heb zelfs wel eens op de dag zelf geboekt en dat ging ook prima :wink: Helaas reis ik ook vanwege mijn werk altijd in het hoogseizoen…

Ik zou wel je accommodatie op de Gili’s vastleggen in juli/augustus.

Wij hebben onze boottochten ook gewoon de dag voordien ter plaatse vast gelegd en dat was nooit een probleem!

Gewoon lekker ter plaatse boeken. Kun je ook erg goed op afdingen hoor!
En idd. zoals Jenny al aangeeft is het geen gek idee om je accomodatie op Gili al vast te leggen.
Wij werden vorig jaar op Bali al gewaarschuwd dat het vol zat (in ons geval Gili Meno) maar dachten steeds ‘ja hoor, zal wel…’ Maar het was echt zo [emoji19] We hebben uiteindelijk wel wat gevonden maar was niet top. Daarna op het eiland zelf nog geprobeerd maar de leuke en betaalbare plekken waren toch echt al gereserveerd.

Heb gili Inlander geboekt. Thx Voor de tips