Ik ga van 16 tm 28 augustus naar Bali. Ik ben een meisje van 19.
Op het moment zit ik in Australië.
Ik ben voor 11 weken naar Sydney gegaan als au pair. Vorige week heb ik besloten om nog 2 weken te gaan reizen voordat ik terug vlieg naar Nederland.
Ik kan niet wachten om in Bali te zijn:) Alle foto’s, verhalen en berichtjes op dit forum hebben me zo enthousiast gemaakt!
Ik ben 5 dagen met een vriend en zal de andere dagen alleen reizen.
Iemand een tip waar ik mijn reis het beste kan beginnen? Hoeveel en welke locaties raden jullie aan voor 12 dagen? Wat kan ik alleen doen en wat beter samen?
Ik heb al veel gelezen op het forum maar vind het erg lastig om te kiezen…
Ik hoor graag iets!
Groetjes Iris
Ps. tips voor bijzondere slaapplekjes zijn ook meer dan welkom! Heb er al wat gevonden via dit forum:)
Ubud en Lovina stonden al op mijn lijstje. Ik heb de Gili-eilanden er nu aan toegevoegd. Bedankt! Had ik zelf nog niet aan gedacht.
Ik denk dat we samen naar Lombok gaan om de vulkaan te beklimmen en dat we daarna overvaren naar de Gili-eilanden.
Als mijn vriend weg is wil ik naar Ubud, Lovina en Singaraja gaan.
Je hebt maar 12 dagen. Als je naar Ubud, Lovina en de Gili’s gaat zit je programma al vrij vol voor een eerste keer Bali.
Op dit moment is het op Bali redelijk rustig, op de Gili’s is wel veel accommodatie volgeboekt (ik ben er vandaag aangekomen). Houd er rekening mee dat het aantal toeristen de komende weken waarschijnlijk zal toenemen, 19 augustus eindigt namelijk de ramadan.
Ik was in juni/juli en toen vond ik het ook al vrij druk in Bali en gili eilanden. Zeker de gili eilanden was het moeilijk om een accommodatie te vinden. We liepen heel wat accommodaties af voordat we wat vonden, wat wel altijd gelukt is! Maar dan niet altijd naar onze zin zeg maar.
Bedankt!
We hebben de vulkaan geschrapt en gaan nu alleen naar de Gili’s.
Na jullie berichtjes gaan we van te voren wat proberen te boeken!
Weet iemand of je online al tickets voor de boot kunt regelen?