Ik zou graag 11/12 dagen in mei naar de noordkust willen - Playa dorada of sosua alleen kan ik heel veel sites niet 11 of 12 dagen aanklikken.
En ik wil natuurlijk niet te veel uitgeven ![]()
Heeft iemand een site of tip voor mij?
Ik zou graag 11/12 dagen in mei naar de noordkust willen - Playa dorada of sosua alleen kan ik heel veel sites niet 11 of 12 dagen aanklikken.
En ik wil natuurlijk niet te veel uitgeven ![]()
Heeft iemand een site of tip voor mij?
hallo,
gewoon 1 week boeken en dan bij boeken,
koop alleen een vlucht,met jetair uit brussel eerg goedkoop,
grt
Ik kom uit het noorden van Nederland dus Brussel is wel heel ver voor mij :S
hallo,
arkefly is ook goedkoop,lastminute is supergoedkoop
o ok maar bij arkefly kan je niet 11/12 dagen of wel?
Meestal als je naar een reisbureau zelf toe gaat kan je wel een ander aantal dagen aangeven dan op een internetsite of misschien een optie om een hotel en ticket apart te boeken maar ik ben zelf naar arke reisbureau gegaan en gezegd ik wil 12 dagen naar Sosua in dat en dat hotel. Ik was toen voor logies/ontbijt 590,00 euro kwijt voor 12 dagen…
Veel plezier trouwens! Het is er geweldig!
groetjes
Bedankt voor de tip ik ga wel even langs arke ![]()
En ging je dan gewoon buiten het hotel eten?
JA! Ze hebben daar zo ontzettend lekker eten! Ik ben niet echt een all-inclusive persoon zeg maar. Ik vind het juist heerlijk om er op uit te gaan en alles uit te proberen…Dus dan vind je ook de meeste tentjes! Ik ging er elke avond op uit ja. Echt goed en lekker eten voor weinig geld. Er zijn veel tentjes daarzo die hun toko moesten sluiten omdat er zo weinig toeristen kwamen omdat die meestal all-in hebben en dus niet buiten het hotel eten. Veel draaiden geen omzet meer en gingen failliet. Daarom is het nog leuker om juist wel lekker uit eten te gaan en ook nog eens voor een goed doel!
Veel plezier en genietse!
JA vorige x was ik in sosua bay all in 16 dagen was ook wel heel lekker hoor
maar ik kan begrijpen dat het zo ook wel heel leuk is ![]()