10 dgn filippijnen, mustsee's?

Hallo,

In februari ga ik 10 dgn naar de filippijnen. Hebben jullie tips, de echt must see’s? Ik wil in ieder geval nog duiken, en een keer slapen in een hutje op het strand. Graag jullie ervaringen en tips, ze zijn erg welkom, alvast bedankt!

Marlies

Echte aanraders zijn de rijstterrassen in Banauwe, in combinatie met bezoek aan de Ifugao bergstammen daar. Een beklimming van de nog werkende vulkaan Taal , of als je klimmen te zwaar vind kun je ook op een paardje naar de kraterrand. DE chocolatehills en tarsiers in Bohol,
En als jullie in februari gaan zou zwemmen met de Walvishaaien in Donsol wel eens een absolute topper kunnen zijn. Deze reusachtige dieren zijn ongevaarlijk voor mensen, en eten alleen plankton.
Ook het eiland Palawan is zeer de moeite waard, de undergroundriver die op de unesco werelderfgoedlijst staat en de omgeving van El Nido zijn zeer de moeite waard. Wij hebben 4 hutjes op het strand van Palawan, en je bent van harte welkom

[ame]Donsol Whalesharks Philippines - YouTube

Zeker gaan zwemmen met walvishaaien in Donsol! Dat vond ik zo gaaf om te doen! Donsol zelf vond ik niet zo bijzonder, dus je hoeft daar niet zoveel tijd te besteden.
Verder zou ik dan naar Palawan gaan. De ondergrondse rivier vond ik bijzonder om te zien. In El Nido kun je geweldig snorkelen (en vast ook duiken)! Prachtig is het daar onderwater!

Veel plezier!

De foroos op deze site geven een goed beeld van de meeste toeristen gaan zien in Filippijnen

View topic - (Some damn Breathtaking) Philippines Travel Pictures :: Philippines