Hoi allemaal!
Omdat ik binnenkort van baan switch, om deze reden bijna 3 weken vrij ben en ik reiskriebels heb van heb ik jou daar, heb ik besloten om ipv thuis te gaan zitten hangen (mijn vriend heeft geen vakantie) een ticket te boeken naar Vancouver.
Ik ga met mijn backpack op pad en het plan is om voor de 1e nacht een hostel te boeken om daarna te zien waar ik uitkom.
Nu google ik uiteraard en heb ik boekjes van vancouver met dé toeristische trekpleisters maar het lijkt me vele malen leuker om aldaar het eea te plannen.
Het lijkt mij enorm leuk om mensen te leren kennen, ik wil uiteraard de rocky’s in voor 1 a 2 dagen (ik denk aan het begin van mijn reis) maar ik wil zeker ook het uitgaansleven ontdekken.
Ik ben 30 jaar en ben bang dat ik een van de oudere backpackers zal zijn … en ik vroeg me af of er meer mensen zijn die zoiets als mij hebben gedaan en of er tips en trucs zijn …
Wellicht zijn er mensen die het leuk vinden om een hockeywedstrijd met mij te kijken in een kroeg?
Ik ben open en gezellig maar begin hem nu een beetje te knijpen nu ik over minder dan 7 dagen in mijn uppie naar de andere kant van de wereld ga vliegen ![]()
Ik kom 7 feb rond 14.15 lokale tijd aan en ik vlieg de 15e rond 16.00 terug.
Ik heb er (ondanks beginnende buikpijn van de zenuwen :P) heel veel zin in!! Ook omdat ik op deze manier mijn engels kan verbeteren.
Groetjes Saskia