1 week in Maleisië

Hoi,

Ik ga in augustus vanwege een bruiloft 1 week naar Maleisië (heb helaas niet meer tijd) :(.

Nu heb ik nog 4 a 5 dagen over buiten KL. Heeft iemand tips (en ervaringen) om echt iets leuks in zo’n korte tijd te doen?

Groet,

Myantijn

Caramron Highlands zijn mooi, niet zo ver van KL en leuk om een tochtje te doen naar de thee plantages.
groet,

ja dat is inderdaad mooi en niet te ver. of je gaat naar singapore voor een paar dagen of de perhentians zijn ook erg mooi.

Malakka is ook een leuke optie. Voormalig Nederlands stadje met Nederlandse graven en een Stadthuys. Ik vond het zelf schitterend, maar je hoeft er niet te lang te zijn, wellicht iets voor een dagje voor een doorreis naar Singapore?!

Verder zijn de Cameron Highlands idd een aanrader. Dan ben je wel écht op vakantie geweest, je kunt er wat trekkings doen etc… Singapore is toch wat Westerser en (relatief) vergelijkbaar met KL. Ik kan me voorstellen dat je graag ‘wat anders’ wil zien! Het is een paar uur met de bus, dus ik raad je aan een nachtbussen te pakken, dan verlies je de minste tijd!

Of een paar dagen naar de jungle Taman Negara ?! Ook errug leuk !!!

Bedankt!

In Singapore ben ik al eens geweest maar de andere opties zal ik zeker even bekijken.