10 dgn Maleisie

Hallo!!

Op 18 maart vlieg ik naar Maleisie samen met een vriendinnetje voor 10 dgn. Heerlijk maar tuurlijk wel kort!
Wat moet ik volgens jullie echt gedaan hebben in die 10 dagen?
Ik kom aan en vertrek van KL.

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Marlies

In Kuala lumpur: Eten op Jalan Alor. Hele leuke ervaring. Dit is een openlucht eetmarkt en alles is er supervers.

Genting Highlands : Dit is een soort entertainmentstad en wij hebben hier een skydive gemaakt in een windtunnel waar je dan in parachutepak boven blijft zweven…echt een gave ervaring! Vanaf KL kun je een bus pakken. In een uur tijd ben je daar. ergf leuk. Op de malaysia site kun je leuke tips lezen.

Pretparken heb je overal, zou ik zonde vinden van een verblijf in Maleisië! Misschien vinden jullie de theeplantages in de Cameron Highlands leuk? Dat is met een bus te doen vanaf KL. Of doorvliegen naar Langkawi, leuk eiland en genoeg te doen 's avonds. Je kan er ook met een scooter/auto op pad. Of doorvliegen naar Kota Bahru en naar de Perhentian eilanden gaan voor een Bounty-gevoel. Voor de jungle naar Taman Negara, ook met een bus vanuit KL. Genoeg keuze dus voor 10 dgn om in ieder geval één van deze plaatsen te bezoeken :smiley: