1 vliegticket Malta te koop

Ik had een pakketreis geboekt voor 2 personen, mijn vriend en ik, maar hij kan in die week niet weg.De pakketreis kostte 935,50 bij 2 personen.

Ik ga zelf wel, maar nu heb ik een ticket over; ik wil dus niet iemand op de kamer. Het hotel, als je daar ook gebruik van wilt maken, dan kan je zelf een kamer boeken. Ze hebben er nu een aanbieding van maar 98 euro voor een 1-persoonskamer in de periode dat ik ga, dus je bent niet goedkoop, maar spotgoedkoop uit. Normaal kost deze combinatiereis op deze datum, van 8 t/m 15 mei 2013 593 euro.

Er wordt gevlogen met Air Malta. Het is een rechtstreekse vlucht. Bij de meeste maatschappijen is dit niet zo. Die vliegen eerst nog over Barcelona, zodat de vliegreis ca. 2 uur langer wordt. 1 ticket voor 1 persoon kost bij Air Malta 443 euro.

De vliegtijden zijn:
Heenreis vanaf Amsterdam 8 mei 2013 om 11 uur. Aankomst Malta/Luga 14 uur
Terugreis vanaf Malta/Luga 15 mei 2013 om 7 uur. Aankomst Amsterdam 10.10 uur.

**Je mag het ticket overnemen voor 225 euro. Niet mailen voor minder. Ik vraag wel een borg van 100 euro, want ik wil de garantie hebben dat je niet de hotelkamer op gaat eisen. Je krijgt het geld terug als je in hetzelfde hotel een kamer hebt geboekt of op de terugreis, want je zit sowieso naast mij in het vliegtuig.

Malta is een eiland voor de kust van Tunesie, maar het behoort tot Europa. Het is niet groot en het is gemakkelijk te bereizen met openbaar vervoer, wat niet duur is.

Hoop je te horen, a.u.b. wel snel, want anders zitten er omboekingskosten van 75 euro aan verbonden.

hai catharina is jouw ticket al verkocht voor geinteresseerden, anders wil ik het wel . mijn vraag de aanbieding voor 98 euro is het halfpension of alléén ontbijt , laat me weten email joseph@promen,.nl charlie

heb ook wel interesse
laat maar weten als die nog vrij is
niekm11@gmail.com

Hai allebei,

Het hotel is het Buggiba hotel in Qawra, Malta. Is in het noordoosten van Malta. Ik heb het hotel trouwens nog goedkoper voor jullie gevonden, n.l. op de eigen site van het hotel. thebugibbahotelmalta Moet je maar even op google intikken. Het hotel was alleen voor logies. Ontbijt, en het schijnt niet slecht te zijn, maar zeikers heb je altijd, is dus 3 euro per dag.

1-persoonskamer 84 euro
1-persoonskamer met ontbijt 105 euro
1 persoonskamer halfpension 147 euro
1-persoonskamer all inclusive 238 euro.

Ik zal jullie even zometeen even mailen op je e-mailadres. Ik heb de reis “gewonnen” bij Vakantieveilingen voor 499 euro. Er zitten nog bijkomende kosten bij, maar die betaal ik en die staan niet op de factuur. Voor een van jullie wordt het dus gewoon het ticket van 225 euro. Kan jezelf kiezen op die site van henzelf hoe je het wilt hebben. We komen zo’n beetje op hetzelfde bedrag uit.

Er zit 1 maar aan en ze hebben mij al meer tijd gegeven bij de reisorganisatie dat ik het uiterlijk morgen door kan geven, dus die 225 euro moet morgen wel op mijn rekening staan, want anders komt die 75 euro erbij.

Wat jezelf allemaal wilt doen op die vakantie dat moet je zelf weten. We kunnen natuurlijk wel het e.e.a. met zijn tweeen ondernemen. Zal jullie nu even via mijn e-mailadres mailen. Ik stel het wel op prijs dat ik niet mijn e-mailadres op e.e.a. site zie staan, want ik ben al een paar keer gehackt en dat is op zijn zachtst gezegd heel vervelend geweest. Groet Catharina

Nog niet verkocht. Het ticket is over te nemen voor a.s. vrijdag voor 200 euro. Lager ga ik niet. Je vliegt hier dus niet met een prijsvechter, waar veel kosten bijkomen. A
Alleen Transavia is te boeken voor 250 euro, maar ook maar beperkte beschikbaarheid.