Zwemmen met dolfijnen... hoe duur?

Hallo,

ik vroeg me af of iemand wist hoe duur het ongeveer is om met dolfijnen te zwemmen in Israel?

groetjes

Probeer eventueel www.israel.pagina.nl Daar op die pagina staat de rubriek prikbord waar je vragen kunt stellen.

Dank je wel, maar ik heb het al gevonden het is Euro 57,43 en dat is het duurste en dat is dan duiken bij wilde dolfijnen (maar dat betekent ook dat je niet op hun rug kan zwemmen ofzo, maar dat je ziet hoe ze zich gedragen in het wild en ze uit zichzelf naar je toe komen)

Staat op www.dolphinreaf.ir ofzo (reaf moet het engelse woord voor koraal zijn)

hallo!

sinds een tijd is het houden van dolfijnen in gevangenschap ten strengste verboden in een aantal landen, waaronder panama en costa rica. Zwemmen met deze beesten is in zekere zin, ook in het wild, verboden!!!Dit is niet zonder redenen, dus denk goed na als je je begeeft in dit soort praktijken, dolfijnen zijn hele mooie lieve wonderlijke beesten en die horen niet in gevangenschap!

groet liz

Ik heb zelf in Australië dolfijnen gevoerd en een vriend heeft tussen ze in gedreven. Dat was gewoon in de zee waar ze een paar keer per dag kwamen om gevoerd te worden, maar het was ten strengste verboden ze aan te raken omdat volgens hun de dolfijnen zeer gevoelig zijn voor de mensen die allemaal bacteriën met zich mee dragen waardoor de dolfijnen ziek kunnen worden. Ik weet niet in hoe verre dit klopt, maar ik zou er wel rekening mee houden en dolfijnen niet onnodig in gevaar brengen.

groeten Driek

Ik heb de prijs al gevonden. En het is inderdaad niet toegestaan om de dolfijnen aan te raken, en dat wordt ook duidelijk vermeld op de site. Je mag in snorkel of duikuitrusting tussen de dolfijnen zwemmen. Ze doen geen trucjes en je mag ze neit aanraken…
http://www.dolphinreef.co.il/

ik heb een vraag kan je ook met dlofijnen zwemmen en ook op de rug enzo? en hoeveel kost dat dan? ik heb wel eens gehoort dat dat op curacao kan heeft iemand daar tips over??

Ocean adventure heeft de mooiste dolfijnenshows die ik ooit gezien heb Toegang voor een show is ongeveer 5 euro, een prive ontmoeting met de dolfijnen is duurder, maar dan is ook veel toegestaan zoals samen zwemmen, je laten voorttrekken door de dolfijnen enz. dit kost ongeveer 50 euro. www.oceanadventure.com.ph

hoiiii iedereen,

hoe duur is het om met dolfijnen te zwemmen op costa rica??( en dan niet in het wild)

groetjes marcella

Zoals al eerder aangegeven is dit VERBODEN!!! Dit is mishandeling en de dieren kunnen hier ziek van worden. :angry:

VERBODEN ??? denk ik niet hoor . Als je de site van oceanadventure goed leest, kan je lezen dat , rides and hugs, zijn toegestaan
www.oceanadventure.com.ph
Links op de site op animalencounters klikken, en dan op swimencounters dan zie je het wel staan.

Dolphin and whale shows promote the capturing of these animals from the wild. The captive dolphin industry destroys close-knit dolphin families. Many of these animals died eventually from stress-related illness caused by their being torn apart from their pods (families). Note: Two (2) false killer whales from the Ocean Adventure in Subic Bay already died.

Bron: http://www.paws.org.ph/site/393/default.aspx

Een aanvulling. Voor kinderen met lichamelijke/geestelijke beperkingen wordt dolfijnentherapie aangeboden. Dan zwemmen/drijven ze dus met dolfijnen en mogen de kids de dieren aanraken. Zover ik weet kan dat in Harderwijk en op Curacao. Dus als dat verboden is wordt het tijd om die Stichting en het Dolfinarium aan te klagen.

Cheers!