Vorig jaar hebben we op Bali een excursie gemaakt waarbij we dolfijnen in het wild hebben gezien. Echt geweldig. Nog indrukwekkender was het plotseling opduiken van twee walvissen.
Dit jaar willen we graag naar Mexico of Dom. Republiek. Wie kan er me iets vertellen over de mogelijkheden daar dolfijnen te zien, cq er mee te zwemmen???
Op de Dominicaanse Republiek heb je geen excursies om te zwemmen met dolfijnen, in Mexico wel (heb ik gehoord)
Op de Dominicaanse Republiek heb je van november tot en met februari bultrugwalvissen (voor de kust van Samana) die komen daar om hun jongen te krijgen. Daar heb je wel excursies voor.
Hoi!
wij willen in mexico ook gaan zwemmen met dolfijnen en wij hebben informatie hierover gevonden via een zoekmachine. msn search. Intypen zwemmen dolfijnen en voila alle informatie die je nodig hebt!
succes!!!
Wij zijn net 3 weken terug uit mexico en hebben daar met dolfijnen gezwommen in Xaret. Xaret ligt ongeveer 15 minuten rijden van het centrum van Playa del Carmen.
Ook kun je in Xelha met dolfijnen zwemmen, dit ligt vlakbij Cancun.
Voor ons was het een geweldige ervaring, de volgende keer doen we het zeker weer.
Groetjes Yvonne en Corina.
ik hou een werkstuk over Dolfijnen zwemmen wie heeft er informatie voor mij ???
alvast bedankt… :-*
Hallo
Als je op deze site met de zoekmachine werkt kom je een topic tegen van een tijdje geleden.
Het is toen uitgebreid beschreven.
Mijn ervaringen in Mexico en de evt op de Dom. Repl ook.
Succes
Yvonne
Originally posted by Yvonne, Corina@16-02-2003, 18:16:22
** Wij zijn net 3 weken terug uit mexico en hebben daar met dolfijnen gezwommen in Xaret. Xaret ligt ongeveer 15 minuten rijden van het centrum van Playa del Carmen.
Ook kun je in Xelha met dolfijnen zwemmen, dit ligt vlakbij Cancun.
Voor ons was het een geweldige ervaring, de volgende keer doen we het zeker weer.
Groetjes Yvonne en Corina. **
Hallo wij willen graag in october naar playa del carmen toe.We willen daar dan ook graag met dolfijnen zwemmen.Nu heb ik op een site van iemand gelezen dat het ongeveer 115,00 amerikaanse dollars kost per persoon las ik.Nu is onze vraag,waa rjullie met dolfijnenhebben gezwommen waar is dat precies en hoe duur was dat,als wij dat wetenkunnne we dar dan naar toe gaan,willen jullie ons een mailtje sturen met hoe of wat groetjes van Jan en Diana uit Oss