zwemmen met dolfijnen

Ik zou graag wat meer willen weten over de mogelijkheid :zwemmen met dolfijnen.
Waar en wanner etc.

Ik weet niet of je zomaar kunt zwemmen met dolfijnen, toch heb ik gehoord dat je dat kunt doen tijdens je vakantie in Mexico. Verder zijn er veel vrijwilligersprojecten waar je aan mee kunt doen, maar dat is meer onderzoek op de boot.
Zie hiervoor www.ecovolunteer.nl, ook op dolfijn.pagina.nl kun je veel informatie vinden.

Groetjes Elisa

Hi,
Ik heb wel een adresje voor je om te zwemmen met dolfijnen.
Sowieso heb ik het gedaan op Tahiti/ Moorea dat piepkleine eiland ligt in de Stille zuidzee> je kunt dat doen vanuit een hotel genaamd Moorea Beachcomber, ze hebben ook een eigen site, dus daar moet je maar eens op kijken. Het is het mooiste wat ik ooit heb gedaan met dieren en het is al zeer de moeite om naar deze eilanden te gaan. Wat is dat een paradijs. Ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt maar anders moet je zeker maar eens gaan.
En anders moet je maar eens kijken in Mexico daar kun je ook goed met dolfijen zwemmen, maar eigenlijk kun je het in zoveel landen, Afrika, Amerika.
Ik hoop je een beetje geholpen te hebben.
Groetjes Heidi

Ik zou graag wat meer willen weten over de mogelijkheid :zwemmen met dolfijnen.
Waar en wanner etc.

Dat kan het hele jaar door op het prachtige Curaçao. Check: www.curacao-sea-aquarium.com

Cuba… was helemaal waanzinnig! Dolfijnen zijn zooo gaaf! Geeft je echt een enorme “powerboost” als je uit het water komt…

Ik heb in Sinai, Egypte, met dolfijnen gezwommen. Het is net over de grens bij Eilat, Israel. In Eilat kan je ook met dolfijnen zwemmen maar dat was veel duurder. Sinai is relax. Ik heb daar ook nog een kamelentocht gemaakt door de woestijn. Het is daar echt een droomwereldje. Een echte aanrader. :stuck_out_tongue:

Hallo,

wij hebben in Mexico ( Puerto Vallarta )
gezwommen met dolfijnen.
Het was niet goedkoop maar wel heel profesioneel.
Er werden foto’s gemaakt met je eigen toestel, en
je kon er een zeer leuke videoband kopen.

Heb je nog vragen, laat het mij dan weten,
H.J.Zwerus@hetnet.nl

Groetjes