dolfijnen ??

wij gaan naar sharm eil sheik , weet iemand of het mogelijk is daar dolfijnen te zien , en er evt. mee te zwemmen ??

in sharm weet ik niet
ik zelf heb er wel elke dag gezien in hurghada,is prachtig,het ligt volledig aan het weer,als de zee wat kalmer is(correct me if im wrong,of juist wilder lol weet het niet meer)dan heb je een grote kans ze te zien
denk niet dat het toegestaan is met hun te zwemmen,de mensen daar zijn verantwoordelijk voor jullie,als er iets met jullie gebeurt krijgen ze serieus op hun kop!
xxx

jaa want ik heb dolfijnen gezien in sharm wij hebben daar een boottocht gedaan en toen zwommen er wel 10 mee met de boot… Ook hebben ze daar een ding waar je tegen betalling met dolfijnen kunt zwemmen… Groetjess mij en een fijne vakantie

Zou je misschien wat meer info kunnen geven vwb het zwemmen met dolfijnen. We gaan namelijk binnekort naar Hurghada, en mijn vriendin wil dit graag gaan doen.
Dus waar kan je dit doen (zal wel excursie zijn??), hoe lang kan je met de dolfijn zwemmen, wat kost het…nou ja vetel maar wat jij of wie dan ook weet hiervan.

Ik ben super benieuwd.

In hurghada weet ik niet waar je dit kan doen maar in sharm, kan jj het wel doen, daarvan weet ik dat het 90 euro per persoon kost voor een half uurtje zwemmen met de dolfijnen

90euro!!!dat is veel zeg!
ik zal eens aan mijn vriend vragen of het mogelijk is in hurghada,hij is gids op een boot voor snorkelen
zodra ik het weet laat ik iets weten
xxx

ja zou fijn zijn als we dat weten. hebben we weer iets om over na te denken

wanneer ga je naar hurhgada?en welk hotel gaan jullie?
groetjes:EGYPT:

Hallo Sandra,

Wij vertrekken 29 aug naar egypte, en we zitten in het hotel genaamd aquafun.

Groetjes Helma en Patrick

haha wat leuk,mijn vriend werkt daar namelijk haha!als jullie gaan snorkelen zullen jullie hem als gids hebben,hij heet mahmoud en zeer slank lol
doe hem de groetjes en ne dikke kus van mij lol

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

hij werkt niet in het hotel zelf,maar aan het strand is een klein,kotje zeg maar,en daar werkt hij,aqua center
is een heel fijn hotel in het centrum

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif

groetjes!

Hallo Sandra,

Als we hem zien zullen we hem de groetjes van je doen.

Heb je misschien ook iets meer van info over het zwemmen met dolfijnen daar in die plaats??

Groetjes helma:EGYPT: