Hoi Allemaal,
Het zwemmen met dolfijnen is weer begonnen!
Dus voor diegene die het fantastisch zouden vinden om met dolfijnen te zwemmen (en fantastisch is het!!) kom langs bij Ozzy’s lounge bar in Turgutreis voor meer informatie!
Groetjes Stacey
Hoi Allemaal,
Het zwemmen met dolfijnen is weer begonnen!
Dus voor diegene die het fantastisch zouden vinden om met dolfijnen te zwemmen (en fantastisch is het!!) kom langs bij Ozzy’s lounge bar in Turgutreis voor meer informatie!
Groetjes Stacey
is dat dichtbij bodrum??
wij zitten namelijk in het mandarin resort in bodrum van 31 juli t/m 12 augustus,
en we willen graag ee x met dolfijnene zwemmen!
maar veel mensen zeggen dat hete rg duur is en erg tegenvalt…??
groetjes esmeralda.
De plaats waar je met dolfijnen kunt zwemmen is vlak bij Milas (vliegveld). Het kost € 75 voor 10 minuten. Of het tegenvalt weet ik niet, maar vind het zelf erg duur.
Hoi Esmeralda,
Het dolfijnenpark ligt in Güverçinlik, dit is het laatste dorpje voor het vliegveld en is vanuit Bodrum zo`n 15 minuten rijden!
De kosten vallen best mee voor de ervaring die je meemaakt want het is werkelijk fantastisch!! En de dolfijnen worden perfect verzorgd en heel erg goed getraind dus dan valt de prijs reuze mee! Ik heb ook dit jaar al veel mensen gehad die via ons zijn wezen zwemmen met dolfijnen en ik heb alleen maar hele leuke reacties gehad! Als u meer informatie wilt en fotos wilt zien kom dan langs in Ozzys lounge bar in Turgutreis, dan kan ik u meer vertellen!
Groetjes Stacey
hai!
bedankt voor de info ![]()
helemaal goed, we komen zeker bij jullie langs!
en jullie spreken nog nederlands ook bij ozzy’s?
fantastisch ![]()
dus we kunnen dat bij jullie boeken?
worden we dan ook daarheen gebracht en weer terug of moete we dat dan zelf regelen?
xxx esmeralda.
Hoi Esmeralda,
We spreken inderdaad Nederlands! ![]()
De transfer zit erbij inbegrepen!
Tot gauw!
En wij wensen jullie alvast een goede reis en een fijne vakantie!
Groetjes Stacey
Hallo
Ik ga van 27 sept tot 4 oktober naar Turgutreis
Kan ik dan ergens met dolfijnen zwemmen
alvast bedankt
Hoi Kim,
Ik heb u een mail gestuurd met alle informatie!
Als u nog meer vragen heeft dan beantwoord ik ze graag!
Groetjes Stacey
Hmm, ik zie dit topic nu pas… ![]()
Nou ik heb gezwommen met de dolfijnen in Güvercinlik… Het was idd een fantastische ervaring. Moet er alleen wel bijvertellen dat de dolfijnen in onwijs kleine hokken zitten en ik het vermoeden heb dat ze niet echt gelukkig zijn. Dat ze goed verzorgd worden en getraind vraag ik me dan ook echt af.
Kleine tegenvaller is dat je een klein kwartiertje rondjes mag zwemmen met de dolfijnen, thats it! Er worden wel flink wat foto’s gemaakt die je allemaal meekrijgt (gebrand op een cd!) Let ook goed op de prijs! Ik heb 60YTL betaald, later ging ik met vrienden en hun mochten even 60Euries ophoesten! Van andere toeristen die met een organisatie erheen gingen hoorde ik bedragen van 80Euries!!
Maar moet eerlijk toegeven dat het ondanks alles super was om ze te kunnen zien, aanraken en vasthouden. Ik heb er geweldige foto’s aan overgehouden. Maar ik zou het geen 2de keer doen.
Hoi Linda,
Ik ben blij dat je een fantastische ervaring hebt gehad met het zwemmen met dolfijnen! Het is ook een onvergetelijke ervaring!
Wel moet ik erbij zeggen dat de dolfijnen buiten daar waar ze met de mensen zwemmen nog een heel groot stuk hebben waar ze vrij in kunnen zwemmen. Dat stuk dat met dat touw is omgeven. Zoals u gezien heeft is het hek waar de dolfijnen met de mensen zwemmen helemaal niet hoog en hier kunnen de dolfijnen makkelijk overheen springen. Dit doen zij echter niet omdat ze wel degelijk goed verzorgd en dagelijks getraind worden door een Russische dolfijne-trainer die hiervoor is opgeleid en de dolfijnen krijgen dagelijks verse vis!
Als u met de dolfijnen zwemt worden er inderdaad mooie, grote, professionele fotos gemaakt die u na afloop kunt kopen bij het restaurant. U kunt de fotos per stuk kopen of een cd met alle foto`s erop. De exacte prijs hiervan weet ik helaas niet maar dit wordt ook niet door ons geregeld.
Een klein kwartiertje is voor sommige mensen té kort maar anderen vinden het weer lang genoeg. Ook is het voor de dolfijnen niet goed om langer met een persoon te zwemmen en dus is het zo kort. Er wordt ook maar tot bepaalde tijd met de dolfijnen gezwommen zodat zij daarna rust hebben en dan worden getraind.
Het is zeker een aanrader voor iedereen, het is een fantastische ervaring om nooit meer te vergeten! Dus iedereen die nog deze kant op komt: Laat deze kans niet liggen, u krijgt er misschien maar een!
Groetjes Stacey
merhaba …
dat zou ik wel heel graag wille meemaken …
zeker kom ik langs … voor de ervaring van me leven
xxx priscilla
Hoi Linda dat is nogal een prijsverschil 60YTL of 60 eurie,s!!! Heb je misschien ook wat foto’s of info over het zwemmen met dolfijnen?? Wij gaan over twee weken die kant op en het lijkt mij ook super
Groetjes Mira
Hoi Mira,
Ik heb u een berichtje terug gestuurd met alle informatie.
Als u nog meer vragen heeft dan beantwoord ik deze graag!
Groetjes Stacey
Hoi Stacy,
Wij gaan in Okt. naar bodrum.
Kun je mij wat info sturen over zwemmen met Dolfijnen.
Als het kan met prijzen.
Alvast bedankt.
Flosje
Hoi Flosje,
Bedankt voor uw reactie! Ik heb u een prive bericht gestuurd met alle nodige informatie.
Als u nog meer vragen heeft dan beantwoord ik ze graag!
Groetjes Stacey
hoi hoi
ik wil ook wel meer informatie over het zwemmen met dolfijnen???
Lijkt mij ook helemaal super
groetjes desenindra
Hai hai!!
Ik ga van de week mn vakantie naar Marmaris boeken.
En mijn vraagje…Kan je daar,of in de omgeving ook met dolfijnen zwemmen?Al ben ik al tevreden als ik even met zo’n beestje spelen nen mag aaien :biggrin:Al errrg dapper voor mij hihi.
Wel wat gegoogeld…Bij de 1 staat nee,de ander ja en dan bij een hotel?Weet iemand hier meer van?Of heeft er ervaring mee?En wat zoiets kost ongeveer?
Gr,Diaan
Wij waren afgelopen week in hotel Caprice Beach in Marmaris en vlak daar bij kon je zwemmen met dolfijnen. Tis aan de boulevard richting islemer.
Wat de prijs is weet ik niet maar het werd vorige week al druk bezocht.
Hai Marionneke!
Ik heb weer ff zitten googlen,en via dat hotel heb ik de site gevonden!65/80 euro kost het.
Bedankt!