Excursies bij Ozzy in Turgutreis

Hallo luitjes,

Bij deze wil ik jullie vertellen dat je bij Ozzy gezeten aan de markt in Turgutreis, voor diegenen die het niet weten, verschillende dingen kunt boeken zoals een dagje uit met een boot, en verschillende andere excursies of bezigheden, maar wat ikzelf te laat ontdekte was dat je er ook een excursie kan boeken om te gaan zwemmen met dolfijnen lijkt me het einde.
Ik heb er wel foto’s van gezien :nod: maar heb het helaas niet zelf gedaan, ik ga dit dan ook zeker het volgend jaar doen als ik weer in Turkije ben.
Van gasten uit AD waar ik mee gesproken heb die vonden het een geweldige ervaring, en zeker voor herhaling vatbaar.
En vergeet zeker niet bij Ozzy de appeltaart te eten met slagroom en een heerlijke bak koffie te drinken.

Groetjes Ron

Ik heb ook met dolfijnen gezwommen! Geboekt bij Ozzy’s.
Was super! Ik heb er veel foto’s van!

Oohh dat menen jullie niet! kan iemand me vertellen wat dat kost!!

@Suzanne: Zet eens een foto op je fotoalbum!! Kunnen we het allemaal zien dus!! Ohhhh Nu moet ik volgend jaar echt naar AD!!!

Ja in Bodrum schijnen er dolfijnen te zitten, voor de kust dan wel bedoel ik. Een vriend van mn askim heeft een zeilboot en de eerstvolgende keer dat ik terug ga naar mn askim, gaan we met zn 3en richting bodrum. Mn askim wil me dolgraag die dolfijnen tonen omdat hij weet dat ik er dol op ben !

Ik probeer foto’s er op te zetten… Duurt even geloof ik. Het zijn nogal grote bestanden. Het was 75 euro per persoon voor 10 minuten. Te boeken bij OZZY"S!!! Maar het is elke cent waard! Een ervaring om nooit te vergeten.

Wow, Suzanne, echt mooie foto’s ! Moet een héérlijke ervaring zijn ! Zou ik ook zoveel geld voor geven hoor !

Nou, In Brugge kan je het ook :wink: voor hetzelfde geld denk ik… Is al een tijdje geleden dat ik het gezien heb, maar mocht je geen geld genoeg hebben om direct naar Turkije te gaan, kan je nog altijd dichter bij de deur terecht :smiley: + fotoshoot erbij !

Suzanne: STOER!!!
GAAF
FANTASTISCH!!!

Ik wil ook, en geloof me, of het nu Brugge, Harderwijk of Turgutreis word, IK GA!!!

IK OOK ! Tenminste… als ik eventjes wat geld overheb… Alhoewel het nu het moment is omdat ik niet naar askim kan deze winter …
GAAN met die banaan !

Mss een idee voor een meeting ? :wink:

Wat een mooie foto’s susanne.
Echt heel gaaf!!!

WOW dat moet ik dus boeken bij ozzy’s in mei!!

Leuk om te lezen dat jullie de foto’s zo leuk vinden! Ik ben er ook best wel trots op haha. Hangen allemaal aan de muur in mn kamer.
Het is iedereen aan te raden. Andere jaren ben ik altijd naar kusadasi geweest en heb toevallig gelezen dat het daar ook sinds kort gedaan wordt. Dus voor de mensen die altijd naar daar gaan… Het is nieuw bij zwemparadijs Adaland. Naast pine bay hotel. Maar daar is het dan niet in zee maar in een bassin. Prijzen weet ik niet.
En tegenwoordig kan het zelfs in nederland, gewoon dolfinarium. Maar ik vind het zelf een mooiere ervaring in Turkije, in zee…

O wat een ontzettende gave fotos en ik schaam me echt diep kom al 9 jaar in Gümbet en heb dit nooit geweten… İk weet nu al wat ik volgend jaar ga doen!!!

Aan alle Turkije gangers.

Ik wens jullie allemaal een Gelukkig en Gezond 2007.

Ron

@rvgeld: ik wens jou hetzelfde

@rvgeld: Ook van mij een gelukkig en gezond 2007. Wanneer ga je weer richting Turgutreis??

hallo dreamgangers,

Ik ga 1 mei weer naar aegean dream en jullie???

@jac: dit jaar niet naar AD, zal waarschijnlijk Kreta of Mallorca worden

@Jac: Wij gaan 22 juni weer voor 2 weken.

wij gaan ook naar een andere hotel + bestemming