excursies vanuit Jomtien

Hallo allemaal,:dag:

Wij gaan 30 april 2010 24 dagen naar Jomtien voor een stand vakantie.:vak02:
Heeft iemand sugesties voor exursies.
Ik zou graag met dolfijnen willen zwemmen heeft iemand hier ervaring mee? Ze zien er toch ander uit dan die wij gewend zijn. En de onderzeeboot is dat leuk om te doen?
Alvast bedankt voor Uw reactie.:chin:

in chantaburi kun je zwemmen met dolfijnen.
wij zijn hier 2 keer geweest en vonden het leuk om te doen.

Hallo Karin,

Bedankt voor je recactie,

Als ik ga zwemmen met de dolfijnen, en mijn man niet, zou hij dan wel kunnen kijken en foto’s maken?

Hebben jullie een georganiseerde dag genomen of zijn jullie zelf gegaan.

Wat ik lees moet je, als je georganiseerd gaat ook naar een gems fabriek of heb je daar keuze in?

Groetjes Loes

wij zijn zelf gegaan. een dagje naar chantaburi en van daar uit naar de dolfijnen gegaan.
als jou man niet wil zwemmen kan hij wel foto´s of film maken van jou hoor, er is een tribune voor waar soms allemaal mensen naar je zitten te kijken.
dan betaal je voor je man alleen een entree kaartje voor het park en voor jou voor het park en het zwemmen met de dolfijnen.
ik zal wel van te voor even bellen om te reserveren want de laatste keer zaten ze, 2 keer dat wij belden, voor 2 weken vol.

bij een dagtrip zit er idd vast ergens een fabriekje bij de tour in. je had ook een tour die naar een waterval gaat en dan naar de dolfijnen (maar ik weet niet of die tour er nog is). maar die gaat ook vast nog naar die fabriek.

dezelfde sort vraag-maar dan vanaf Pattaya, is net een week of 2 geleden gesteld-en beantwoord. PTY ligt tegen Jomtien aan, als je dat nog niet wist, of heel precies: Jomtien is een van de stranden van PTY.
Om heel kort te zijn; het aantal leuke excursies valt behoorlijk tegen, gewoon omdat er eigenlijk niet zo heel veel te zien is, vergeleken met andere delen van Thailand. In elk hotel liggen brochures etc. die ze allemaal opsommen. Het is helemaal nergens voor nodig dat nu al te boeken
GEMS=engels voor juwelen. Die komen meestal uit Myanmar, Birma, en worden in Thailand geslepen of in sieraden gezet. Het is meest Jade, soms smaragd. Laat je niet gek maken: je kan ze niet voor veel meer geld hier door verkopen en bedrog ermee is enorm. Chantaburi was vroeger een plek waar ze dat deden en heeft nog steeds die naam.