Zuidwest Amerika op de motor!

Hey,
Voordat ik een oproep plaats zal ik kort even wat over mezelf vertellen, wel zo makkelijk :slight_smile:

Mijn naam is Jasper, 26 jaar oud, ben voor mijn werk vaak in het buitenland te vinden (Noord-/Zuid Amerika, Japan, Rusland, Israel, Nigeria, …).
Voor vakanties ben ik al erg vaak (20x denk ik, weet het geeneens exact meer) naar de VS geweest en heb ik daar al een hele hoop gezien.

Eind september moet ik naar Las Vegas voor een beurs. Omdat ik al sinds ik mijn motor rbw heb aan een motorreis door de VS denk, dacht ik dat dit een mooie mogelijkheid was om het er aan vast te plakken! :slight_smile:

Ik heb voor 13-24 september een motor gehuurd in Vegas. (11 dagen dus). Ik kom zelf de 12e in Vegas aan, waar ik vanaf de 24e op de beurs moet gaan helpen (eerst opbouwen, vanaf de 26e erop staan).

Ik zoek iemand (m/v, maakt niet uit) die met mij een rondrit wil gaan maken op de motor. Zelf een motor huren zou het mooiste zijn, een vrouw achterop bij mij kan ook (niet boer Henk van 90kg want dat rijd niet ;))

Het plan is om vanuit Las Vegas te vertrekken en de bekende plekken in Californie/Nevada te bezoeken (Yosemite, SF, Zion, Monument valley, noem maar op). Denk er vooral aan om onderweg motels te pakken, maar kamperen is ook mogelijk, al heb ik dat zelf nog nooit actief gedaan met een tent (wel met een camper).

Lijkt me leuk om op deze manier iemand te vinden die mee kan/wil!

Doei,
Jasper

Weinig motor fanaten hier of niet? :slight_smile: Je mag er ook met een auto achteraan hobbelen hoor, wel zo makkelijk voor mijn bagage :wink:

De route staat trouwens absoluut nog niet vast, enkel de data (is trouwens 2010, was ik vergeten)…

Wat onwijs gaaf wat je gaat doen, heelaas kan ik geen moter/auto rijden:frown:

Hey Jasper,

Jammer dt ik je oproep nu pas zie… Ik had zeker met je meegegaan! Op een eigen motor uiteraard :). Nu zit ik al in Montana en Vegas is redelijk uit de slinger, helaas. Al een paar weken ben ik aan het puzzelen hoe ik een leuke roadtrip in elkaar kan draaien voor ik afzak naar Zuid Amerika om Spaans te leren.

Grtz Tourtje

Hé, inderdaad jammer dat je het nu pas leest, had het leuk gevonden om met nog iemand de route te rijden :slight_smile:
Ben hem nu een beetje in elkaar aan het draaien dat ik wel een groffe richtlijn heb waar ik iedere dag naar toe moet wil ik weer op tijd terugzijn in Vegas :wink:
Ik zie wel dat het neerkomt op 500+km’s per dag knallen, dus echt veel tijd om uitgebreid rond te kijken heb ik niet. Maar aangezien ik het allemaal al een keer heb gezien is dat ook niet nodig, een paar foto’s, even de kont acclimatiseren en weer verder >>>

Veel plezier nog met je rondreis, want zo te lezen ben je een behoorlijke reis aan het maken!

Hoi Jasper,

Klinkt super!
Ook ik zou zo mee willen (ook op eigen motor natuurlijk) echter heb ik al een reis geboket naar Costa Rica, maar ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden!
Zou het zelf ook ooit willen doen!

Groetjes,

Viënna

Ja net twee dagen voor vertrek had iedereen wel mee gewild! lol2
Had maar eerder gekomen, dan kon het leuk met een paar mensen, maar ik zal wel wat foto’s maken en hier neerzetten, voor de volgende rit :wink:

Doei!,
Jasper

WOW! Had me super leuk geleken, jammer dat ik het nu pas lees…
Heb je nog een keer zulke plannen, let me know!

PS. Word binnenkort 20 (weet niet of je dat te jong vind?), heb geen motorrijbewijs, maar ik durf wel achterop.
x