Hey,
Voordat ik een oproep plaats zal ik kort even wat over mezelf vertellen, wel zo makkelijk
Mijn naam is Jasper, 26 jaar oud, ben voor mijn werk vaak in het buitenland te vinden (Noord-/Zuid Amerika, Japan, Rusland, Israel, Nigeria, …).
Voor vakanties ben ik al erg vaak (20x denk ik, weet het geeneens exact meer) naar de VS geweest en heb ik daar al een hele hoop gezien.
Eind september moet ik naar Las Vegas voor een beurs. Omdat ik al sinds ik mijn motor rbw heb aan een motorreis door de VS denk, dacht ik dat dit een mooie mogelijkheid was om het er aan vast te plakken!
Ik heb voor 13-24 september een motor gehuurd in Vegas. (11 dagen dus). Ik kom zelf de 12e in Vegas aan, waar ik vanaf de 24e op de beurs moet gaan helpen (eerst opbouwen, vanaf de 26e erop staan).
Ik zoek iemand (m/v, maakt niet uit) die met mij een rondrit wil gaan maken op de motor. Zelf een motor huren zou het mooiste zijn, een vrouw achterop bij mij kan ook (niet boer Henk van 90kg want dat rijd niet ;))
Het plan is om vanuit Las Vegas te vertrekken en de bekende plekken in Californie/Nevada te bezoeken (Yosemite, SF, Zion, Monument valley, noem maar op). Denk er vooral aan om onderweg motels te pakken, maar kamperen is ook mogelijk, al heb ik dat zelf nog nooit actief gedaan met een tent (wel met een camper).
Lijkt me leuk om op deze manier iemand te vinden die mee kan/wil!
Jammer dt ik je oproep nu pas zie… Ik had zeker met je meegegaan! Op een eigen motor uiteraard :). Nu zit ik al in Montana en Vegas is redelijk uit de slinger, helaas. Al een paar weken ben ik aan het puzzelen hoe ik een leuke roadtrip in elkaar kan draaien voor ik afzak naar Zuid Amerika om Spaans te leren.
Klinkt super!
Ook ik zou zo mee willen (ook op eigen motor natuurlijk) echter heb ik al een reis geboket naar Costa Rica, maar ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden!
Zou het zelf ook ooit willen doen!
Ja net twee dagen voor vertrek had iedereen wel mee gewild! lol2
Had maar eerder gekomen, dan kon het leuk met een paar mensen, maar ik zal wel wat foto’s maken en hier neerzetten, voor de volgende rit