Motorrondreis West VS (sept) 2013

Hoi! Ik, vrouw, 37 jaar en fervent motorrijder, ben op zoek naar een (of meerdere?) reisgenoten om volgend jaar een mooie tour door het westen van de VS te maken, het liefst op een Harley natuurlijk! Jij mag best een ander motormerk kiezen hoor…
Georganiseerde groepsreizen zijn prima, maar erg duur (vooral de 1-persoonstoeslagen) en als er iets mis gaat sta je er vaak toch alleen voor. Het reisgezelschap moet je ook geluk mee hebben, dat heb ik op zich vaak wel maar je bent minder wendbaar met een grote groep. Ik stel op zich wel erg prijs op een eigen kamer, maar in de VS zelf is de 1-toeslag veel geringer dan als ik vanuit Nederland een (groeps)reis boek.
We kunnen zelf een route uitzetten en dan via bijv. ATPI of een andere touroperator vlucht en bike vanuit Nederland regelen, maar ik denk dat het heel goed te doen is om juist daar bij Harley zelf een motor te regelen en dan met een Motel-6 boekje in de hand een route te rijden. Ik wil de ‘standaard’ dingen zien, San Francisco, Grand Canyon-Bryce-Zion, Monument Valley, Las Vegas, etc.

Ik heb hier nog nooit een oproep gepost, dus als je meer info wilt dan hoor ik het graag. Wie weet komt er wat leuks uit!!

Vriendelijke groeten,
USA Biker (to be!)

Hallo,

Lijkt me echt te gek met de motor door Amerika. Ik ben 3 jaar geleden aan de westkust geweest en een rondreis met de auto gemaakt en was echt m`n beste vakantie ooit. Zou het graag nog eens doen en dan met de motor. Geen Harley trouwens. Als je verdere interesse hebt of info wil over mijn gemaakte reis hoor ik dat graag.

Groet`n Marc

Hoi Marc,

Inmiddels heb ik aangevraagd m’n account te laten verwijderen, het lijkt me super maar het is nog ver weg en een hele onderneming om het allemaal te regelen (en bagage mee te nemen). Wel fijn dat jij ervaring hebt in de VS, dat kan schelen. Het is allemaal toekomstmuziek, maar we kunnen wel contact hebben natuurlijk, je ervaringen zijn welkom. Hoe leg je hier contact buiten de site?

Groeten, USA Biker to be

Hoi,

Mijn e-mail adres is marc500r@hotmail.com. Dus als je meer wilt weten hoor ik het wel.

Marc

Bedankt, ik heb je inmiddels gemaild. Ik heb besloten het topic toch open te laten zodat mensen evt. aan kunnen haken.