we gaan 19 november naar krabi en koh samui,nu heb ik gehoord dat je dan in koh samui niet kunt zwemmen??Omdat er dan een gevaarlijke onderstroom zou zijn in die periode???Iemand ervaring hiermee??Hoe zit het uberhaupt met het weer in november…Heb wisselende verhalen gehoord…Wij gaan met Kras reizen,omdat fox geen reizen heeft op 19 november.>>>>>>>>>
Er kan gewoon gezwommen worden op Koh Samui in november. Oktober en november zijn over het algemeen wel de regenachtigste maanden voor Samui (monsoon season) dus stroming kan sterker zijn.
In Krabi zou het prima weer moeten zijn…hoewel het weer natuurlijk altijd onvoorspelbaar blijft…
Groeten uit een warm en zonnig Bangkok !
Het klimaat is blijkbaar veranderd de afgelopen 20 jaar. In 1994 gingen wij juist in okt/nov vanwege het mooie weer. Begin november op Koh Samui konden wij ook de zee niet in. Echter schitterend weer gehad. Een week later op Phuket konden we wel zwemmen in zee maar spoelden we juist weer weg…
Als iemand het weet…???
Ik wil in jan/febr. deze reis gaan maken…lijkt mij schitterend.Zou het
leuk vinden als jullie via deze site even laten weten hoe jullie ervaringen
zijn geweest aldaar.Ben twee keer in Thailand geweest maar nog niet in het
zuiden.Enjoy>>>
dank jullie wel voor de reacties…ik laat wete:vak02:n hoe het was…:zon02::storm: