ZuidAfrika, juli/augustus 2009

Hallo,

Deze zomer wil ik mijn eerste reis buiten Europa gaan maken. Namelijk Zuid Afrika. Ik wil dan 4 weken vrijwilligerswerk gaan doen in omg. Kaapstad en daarna nog 2 weken rondreizen door de rest van ZuidAfrika.
Het vrijwilligerswerk wil ik eventueel gaan doen met subsidie van Xplore, als dit niet lukt…dan kijken of het ook zonder gaat lukken.
Het project waar ik graag heen wil is Masigcine, van www.aviva-sa.com Lijkt me geweldig project en de organisatie vind ik ook erg goed uitzien. Je krijgt goede accomodatie etc en alles is geregeld!

Na het werken wil ik dan nog rondreizen, The Highlights van Zuid Afrika zien. Misschien met de BazBus, misschien zelf, dat kunnen we tegen die tijd samen bekijken. Mijn steekwoorden zijn: Natuur, Cultuur, Lokale Bevolking, Avontuur en zo nu en dan eens 2dagen rustig aan doen op een mooi strandje bijv.

Ik ben 20jaar, studeer Pedagogiek, vandaar ook mijn interesse in een project met kinderen. Hou erg van Reizen en dit zal mijn eerste reis buiten Europa gaan worden. Heb binnen Europa al wel aardig wat reiservaring!

Lijkt je dit wat? Reageer hier of stuur een mailtje; [EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com

Hoop op veel leuke reacties :slight_smile:

Jitske.