ik wil graag nog reizen, mooie natuur zien, relaxen en partyen door zuid thailand heen zoals phuket wat eilanden enz. ik ben al een keer in thailand geweest en ben erg vertrouwd met reizen daar. ik ben een jongen van 20 jaar. geen van mijn vrienden kunnen mee en ik zou graag met iemand gezellig wille chille daar haha
Ik ben nog maar een paar dagen op dit forum. Weet nog niet precies hoe het werkt. Maar zo te zien zie en lees je mij berichtjes wel.
Wil je ook gaan reizen naar Thailand? En hoe lang en wanneer?
Mss al wat langer maar nog maar een paar x online geweest.
Ik wou eerst 1 deze maanden al weg. Maar ik heb nog niet genoeg gespaard. In Juli zou voor mij beter uit komen. Maar ik zou wat langer willen gaan dan 1 maand. Het liefst 2 maanden. Dus ik pak Juni & Juli of Juli & Augustus. Mss kunnen we samen reizen of een gedeelte van onze reis samen doorbrengen?
Hey Sandra, ik ben 18 jarige man (jongen of wat je ook van een 18 jarige vindt) uit Brabant. Uhm Ik wil dus een maand gaan en de eerste paar dagen in bangkok tempels en the Grand Palace bekijken. Ik wil ook nog graag de weekend markt zien. In bangkok ga ik denk in khao san road overnachten. Na bangkok zou ik krijg naar Chiang Mai willen gaan. Onder andere wil ik daar het olifantencentrum bezoeken. Daarna zou ik graag naar het zuiden gaan, naar de eilanden. Koh Samoi etc. Daar wil ik graag een duikcursus nemen en voor de rest veel op het strand hangen daar.
Ik ben een 28 jarige man uit West Brabant. Ik woon vlak bij Juji. Ik wil ongeveer het zelfde gaan doen als hem. Maar dat ligt er van af of ik alleen ga of met zijn 2e. Ook wil ik zeer zeker naar de Full Moon partys gaan.
Wat zijn jou plannen voor Thailand en hoe lang wil je gaan?