Zuid-Oost Europa

Hoi allemaal,

Ik ben een meisje van 17 jaar (bijna 18). Vorig jaar heb ik eindexamen gedaan en nu heb ik een tussenjaar. Afgelopen november/december ben ik naar Azië geweest. Nu wil ik graag aankomende zomer vanaf mei/juni een reis maken door Zuid-Oost Europa. Ik zit nog nergens aan vast en heb ook nog geen route bepaald. Ik vind steden en natuur allebei even leuk. Ik houd van lekker eten en af en toe een dagje strand mag niet ontbreken. Als je het leuk vindt om (eventueel een deel) mee te gaan, laat dan wat van je horen. Ook zijn tips natuurlijk van harte welkom!

Hallo Feleusd
mijn naam is Fabian, 17 en ik woon in Limburg (België), maar ben van origine Nederlands :). Ik vind steden en natuur ook even leuk en Zuid-Oost Europa vind ik interessant bv. Griekenland, Macedonië, etc. Doordat ik nog op school zit en vastzit aan vakanties, kan ik alleen in juli/augustus. In die maanden ben ik in principe vrij. Mij het lijkt me gewoon leuk om er even een paar weken eruit te zijn en zelfstandig, zonder ouders enzo te gaan. Je kunt me contacteren via Skype: vdfabianvandijk of PM.
Ik hoop tot ziens! :slight_smile: