Hey!
Ik ben op zoek naar enkele mensen die mee willen reizen door zuidoost europa. Ik zou heel graag Napels en Pompeï bezoeken in Italië en voor de rest is het eigenlijk gelijk. Als jullie liever naar ergens anders gaan is dit zeker geen probleem. Het liefst wil ik er gewoon even tussenuit met enkele reisgenootjes. Ik zou dan vooral liften want veel geld heb ik niet.
Iets over mezelf: Ik ben Eva, ben 19 jaar, hou van avontuur, ik woon aan de kust, ik ben gestopt met mijn studie dit jaar.
Wanneer speelt voor mij geen rol, als het maar warm is.
Andere ideeën zijn ook altijd welkom!
Ik zoek dus nog enkele leuke mensen die dit ook willen doen.
Laat gerust een berichtje achter!
Hooii!
Zoals je misschien al hebt gezien heb ik ook een berichtje hier achter gelaten voor nog meer reisgenoten. Wij willen namelijk ook graag gaan interraillen…
Maar wij willen heel graag naar Griekenland & Kroatië…
Maar nieuwe ideeen zijn altijd welkom!
Als je wilt kun je me mailen of op msn toevoegen;)!
Ik stuur het wel even in een prive berichtje!
Groetjes,
Florentine
Hoi, liften lijkt me nog een leuk idee…interrailen heb ik geen ervaring mee maar heb gehoord dat het nog redelijk duur uitvalt.
Ikzelf zou ook graag eens trekken door Zuid en Oost-Europa, landen zoals Italië en Kroatïe spreken me wel aan, maar dan zou ik er ook Slovenië bijnemen, ligt toch op de weg en wil daar al zo’n 3 jaar nrtoe maar het komt er maar niet van.
Enig idee wanneer je zoiets zou ondernemen en voor hoelang?
Ik ga waarschijnlijk in juni naar zuid-oost Europa, dit zou ik graag liftend willen doen… Ik ben totaal geen angsthaas, maar als meisje alleen lijkt me dit toch niet een heel slim plan.
Ben erg benieuwd naar jullie plannen,