Oost-Europa

Hoi,

Vanaf ongeveer 22 juli tot uiterlijk half augustus wil ik graag naar Oost-Europa afreizen. Zin om mee te gaan? 'k Zou in elk geval erg graag naar Sarajevo willen, om daar een kennis te bezoeken. Daarnaast is alles nog mogelijk. Ik heb een autootje tot mijn beschikking (dan ben je iets vrijer!), maar Interrail kan ook.
Overigens, ik ben een studente van 24 jaar. Ik zou het leuk vinden wanneer iemand (m/v) van rond mijn leeftijd ook die kant op wil!

Dag! Lavinda

Hallo Lavinda,

Oost-Europa lijkt mij geweldig (ook de Balkan), alleen 22 juli is voor mij waarschijnlijk wel te vroeg. Waarschijnlijk zijn m’n ouders de laatste week van juli op vakantie en dan moet ik voor de hond zorgen… Vanaf zo’n 31 juli kan ik echter wel.

In een auto ben je inderdaad veel vrijer, maar het heeft ook zo weer z’n nadelen (risico op diefstal, benzinekosten…, papierderij). Persoonlijk prefereer ik dan toch de trein. Het belangrijkste vind ik echter dat het ‘klikt’ met iemand.

In m’n oproepje “Midden- en Oost-Europa” staat meer over mijn vakantieideëen. Groeten, Lares

Hoi Lavinda,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje voor Oost-europa en ik ben vrij vanaf 23 juli tot 18 augustus (dan word ik namelijk 28!)

Plekken die me leuk lijken om te bezoeken zijn Sloveense Riviera, Split, Sarajevo, Sofia, de zwarte zee kust van Bulgarije, Yalta, de Krim, St. Petersburg, Riga, Tallinn, Vilnius, etc. Maar ook de kleinere steden en meer de natuur in lijken me leuk. Mocht je nog verder naar het oosten willen, ik heb een tijdje Russisch gestudeerd (niet afgemaakt) en werk nu in de logistiek met oost-europa bestemmingen.

Ik zou het liefst met de auto gaan zodat je meer vrijheid hebt in het plannen van de reis, maar met de trein is ook ok.

Was je van plan om te gaan kamperen of in hotels/hostels te blijven of beide?

groetjes,

Paulien

Nog meer mensen die interesse hebben in deze oproep?

Lavinda, degene die dit onderwerp heeft geplaatst, heeft inmiddels andere plannen, dus daar hoef je niet meer op te reageren, we gaan gewoon verder…

Nog mensen die interesse hebben in Zuid-Oost Europa?

Het is er in ieder geval lekker warm :zon02: beter dan het wisselvallige weer hier…