Mijn naam is Sanne (v) ben 22 jaar en hou uiteraard:thumbsup: van reizen. Ik wil in november richting zuid-oost azie gaan om daar (vooral) low budget te gaan reizen. Ben er al een paar maanden intensief mee bezig en heb de belangrijkste voorbereidingen al gedaan zoals inentingen e.d… Tijdens mijn reis wil ik avontuur, cultuur en relaxen combineren en zo weinig mogelijk plannen. Het lijkt me een heerlijk idee om 's morgens bij je ontbijtje pas te beslissen welke kant je op gaat; tenzij er natuurlijk dingen zijn die je al van tevoren moet plannen. Ik kanvan mezelf zeggen dat ik gezellig, spontaan, impusief en flexibel ben ingesteld en ik zoek iemand die ook zo is en met me mee wilt gaan. T is een beetje kort dag maar niet geschoten is altijd mis…jaja spreekwoorden ben ik een kei in hoor!!Maar ja even serieus ik wilde in eerste instantie alleen gaan maar nu het steeds dichterbij komt lijkt het me sowieso veel gezelliger om samen te gaan en natuurlijk handiger. Ook is het veel gaver om alle dingen die je meemaakt samen met iemand te delen.Alleen is ook maar alleen…
O ja landen die ik graag wil zien zijn…Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja en Maleisie maar andere bestemmingen heb ik ook interesse voor. Alle opties staan open!
Laat je berichtje achter en wie weet gaan we samen een mooie reis maken.
ik heb je net een mail gestuurd, en nu lees ik je berichtje! Haha, wel grappig, want we hebben veel overeenkomsten! En dat op t laatste moment…!!! Wie weet vangen we nu 2 vliegen in 1 klap! (jaja, ik ken er ook wel een paar! :biggrin: )
Het lijkt wel of het aan de naam ligt maar ik denk er percies het zelfde over. Ik Susan 23, heb voor twee weken terug besloten te stoppen met mijn huidige baan. Helaas weet ik nog niet precies wat ik wel voor een baan wil en heb daarom besloten om eens goed weg te gaan uit de dagelijkse sleur en begin november wil ik naar Thailand vertrekken. Het lijkt me zo ontzettend gaaf om rond te trekken door Thailand, laos en cambodja. En elke dag maar weer zien wat de dag me brengt. Ik wil daarom bewust niet met een georganiseerde reis mee omdat ik niet afhankelijk wil zijn van vaste datum waarop in een locatie moet aan doen. Daarnaast heb ik net mijn baan opgezegd en low budget is dus ook voor mij redelijk belangrijk.
Echter, heb ik nog nooit alleen ge-backpaked en ik vind het daarom prettig en bovenal gezellig om met iemand (of 2) rond te trekken. Mij lijkt het dan ook onwijs leuk om met iemand die net zoals mij vrolijk in het leven staat, snel enthousiast is en een pluk de dag mentaliteit heeft, op reis te gaan. En samen ontzettend veel lol te maken!!!
Laat wat van jullie horen